بلاگ

انواع شیرآلات لوکس خارجی برای سرویس بهداشتی و حمام

شیرآلات لوکس خارجی
Rate this post

شاید شماهم اصطلاح شیرآلات لوکس خارجی را شنیده باشید. شیرآلات جز لوازم فنی و تاسیساتی ساختمان ها هستند و بنظر می آید که تنها جنبه های کاربردی آنها مهم باشد. اما این روزها دیگر تنها کیفیت شیرآلات نیست که میان آنها تفاوت ایجاد می کند. بلکه تنوع در ظاهر و زیبایی آنها نیز رقابت زیادی را میان تولید کنندگان ایجاد کرده است. در واقع شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام تنها جنبه کاربردی ندارد. بلکه تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی فضای این قسمت ها دارند که بایستی آنها را با توجه به سبک و دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

اما این شیرآلات چه تفاوتی با شیرآلات معمولی دارند؟ انواع مختلف آنها چیست؟ برای چه سبک دکوراسیونی قابل استفاده هستند؟ شیرآلات لوکس خارجی همانند شیرآلات معمولی در مدل های مختلف اهرمی، چشمی،  چرخشی و … ساخته می شوند. مهمترین تفاوت آنها به لحاظ رنگ و جنس روکش است که در ادامه مطلب با انواع مختلف آنها، مزیت و معایب آنها آشنا خواهیم شد.

 

حتما بخوانید:برای خرید شیرآلات به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

شیرآلات لوکس خارجی با رنگ سیاه مات

شیرآلات لوکس خارجی

اگر به دنبال ظاهری متفاوت، لوکس و کاملا مدرن هستید، شیرآلات سیاه مات بهترین انتخاب شما است. استفاده از این شیرآلات در حمام و سرویس بهداشتی روز به روز طرفداران زیادی پیدا می کند. زیرا انعطاف پذیری خوبی با هر سبک دکوراسیونی دارد و چرک و آلودگی را نشان نمی دهد. اما در بازار به ندرت پیدا می شود و قیمت بالاتری نسبت به روکش های دیگر مثل کروم و نیکل رنگ شده دارد.

 

 شیرآلات لوکس خارجی با رنگ سفید

اگر داشتن ظاهری تمیز و بهداشتی مهمترین فاکتور شما برای انتخاب رنگ شیرآلات است، به دنبال شیرآلات لوکس خارجی با رنگ سفید باشید. جنس این شیرآلات از پلاستیک مقاوم و یا چینی است. انواع چینی در مقایسه با شیرآلات فلزی مقاومت کمتر و قیمت بالاتری دارند. اما استفاده آنها در سرویس های بهداشتی با رنگ های تیره و یا حتی تمام سفید ظاهری زیبا و چشمگیر به سرویس می دهد. ضمن اینکه هارمونی خوبی با سبک های مدرن، صحرایی و روستیک دارد.

 

شیرآلات دارای روکش کروم

 پرطرفدارترین روکش در شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی است. زیرا ارزان ترین قیمت را دارد. مقاومت آن بسیار بالاست. نگهداری و تمیز کردن آن آسان است. به راحتی می توان آن را با سبک های مختلف و تجهیزات جانبی دیگر ست کرد.

 

 

نیکل جلا داده شده

شیرآلات لوکس خارجی

روکش نیکل جلا داده شده نمایی صاف و براق دارد. از کروم تیره تر است و در نور پردازی های مختلف، رنگ های متفاوتی را نشان می دهد. تمیز کردن آن نسبتاً آسان است و از مقاومت بالایی برخوردار است. با انواع سبک های مدرن، ترکیبی، سنتی و معاصر همخوانی دارد. اما نسبتاً گران است و ست کردن آن با دیگر لوازم جانبی حمام و سرویس بهداشتی آسان نیست.

 

روکش نیکل رنگ شده

 مزیت برجسته این نوع روکش مقاومت بالای آن است. نمایی متالیک دارد و تمیز کردن آن راحت است. به راحتی در بازار پیدا می‌شود و ست کردن آن با دیگر لوازم آسان است. قیمت پایین تری نسبت به دیگر روکش ها دارد و با هر سبک دکوراسیونی همخوانی دارد.

 

 شیرآلات لوکس خارجی با روکش مس

شیرآلات لوکس خارجی

استفاده از شیرآلات مسی در حمام و سرویس بهداشتی به خصوص زمانی که سنگ روشویی از جنس مرمر باشد، نمایی چشمگیر و لوکس را به آن فضا می دهد. این مدل با سبک های صحرایی، توسکانی و روستای همخوانی خوبی دارد. 

به لحاظ بهداشتی فلز مس دارای خاصیت ضد باکتریایی است. همچنین دارای ویژگی خود نگهدارندگی است. بدین معنی که در صورت خورده شدن زنگاری از آن باقی می ماند که از ادامه خوردگی فلز جلوگیری می کند. این زنگار به مرور زمان تیره می شود اما نمایی زیبای به آن می دهد.

شیرآلات لوکس خارجی از جنس مس به وفور در بازار پیدا می شود. اما نسبت به روکش های کروم، برنز و نیکل رنگ شده نیاز به مراقبت بیشتری دارد. مقاومت آن نیز کمتر است و همچنین ست کردن آن با بقیه لوازم آسان نیست. 

 

حتما بخوانید: 5 نکته برای انتخاب روشویی سرویس بهداشتی

 

 شیرآلات با روکش برنز روغن مالی شده

این دسته از شیرآلات لوکس خارجی ظاهری سنتی به سرویس بهداشتی و حمام می دهند. مقاومت بالایی دارد و به راحتی تمیز می شود. ست کردن آن با دیگر لوازم راحت است و هارمونی خوبی با سبک‌های سنتی، مدیترانه‌ای و توسکانی دارد. اما قیمت آن بالا است.

 

روکش از جنس برنز صیقلی

شیرآلات لوکس خارجی

روکش برنز صیقلی به لحاظ رنگ میان روکش مس و برنز روغن مالی شده قرار می گیرد. ظاهری صاف، یکدست و  رنگ ملایم و روشنی دارد. برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی مقاومت بالایی دارد. تمیز کردن آن آسان است و با انواع سبک های مدیترانه‌ای، سنتی و ترکیبی هارمونی خوبی دارد. اما در بازار کمیاب و قیمت آن نسبتا بالا است.

 

شیرآلات لوکس خارجی با روکش برنج صیقلی

این نوع روکش نمایی مات با رنگ بژ تیره دارد. از مقاومت بالایی برخوردار است. قیمت آن بالاست و به مقدار کمتری در بازار پیدا می شود. همچنین ست کردن آن با دیگر لوازم و تجهیزات درون حمام و سرویس بهداشتی آسان نیست. در انواع سبک های مدرن و کلاسیک ساخته می شود. 

 

 شیرآلات با روکش برنج جلا داده شده

شیرآلات لوکس خارجی

این دسته از شیرآلات لوکس خارجی ظاهری طلایی رنگ و براق دارند. به راحتی تمیز می شود. ست کردن آن با دیگر لوازم داخل حمام و سرویس بهداشتی آسان است و همخوانی خوبی با سبک‌های کلاسیک، مدرن و ترکیبی دارد. به وفور در بازار پیدا می شود. اما به نسبت روکش های دیگری چون کروم و نیکل قیمت بالاتری دارد. 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *