بلاگ

راهنمای خرید روشویی

راهنمای خرید روشویی
Rate this post

مهمترین معیار شما برای خرید روشویی چیست؟ زیبایی یا کیفیت؟ چه پارامترهای دیگری را در هنگام انتخاب مورد توجه قرار می دهید؟

روشویی سرویس بهداشتی را میتوان اینطور بیان کرد، که وسیله‌ای است که تمام ظاهر و نمای سرویس بهداشتی به آن بستگی دارد و انتخاب یک روشویی زیبا، جلوه‌ای خاص را به سرویس بهداشتی شما میدهد، به همین دلیل است که پیشنهاد ما، قبل از انتخاب هر وسیله دیگری برای این فضای خاص از منزل خود، انتخاب روشویی است.

بطور کلی روشویی‌ها در دو مدل کابینتی و بدون کابینت تولید می‌شوند، که روشویی بدون کابیت همان روشویی‌ است که اکثرا در مدل چینی در همه جا موجود است. در وهله اول شما باید ببینید که روشویی را برای دستشویی عمومی منزل و یا مثلا برای اتاق خواب می‌خواهید.

معمولا برای سرویس بهداشتی عمومی پیشنهاد می‌شود تا روشویی توکار استفاده شود تا فضای بیشتری را بر روی کانتر، در اختیار مصرف کننده قرار دهد و برای اتاق خواب هم به دلیل فضای کوچک آنها، روشویی پایه‌دار یا دیواری کوچک پیشنهاد می شود. در ادامه به اینکه چه چیزهایی را باید برای خرید یک روشویی مناسب در نظر گرفت، میپردازیم.

 

یک روشویی مناسب، دارای رنگ براق و بدون لکه‌ است و هیچ گونه برآمدگی و یا فرو رفتگی ندارد و همینطور دارای وزنی استاندارد است و در برابر مواد شوینده مقاوم میباشد

 

خرید روشویی: مدل و کارایی روشویی

1- روشویی پایه‌دار

راهنمای خرید روشویی

یک انتخاب مناسب برای اتاق خواب و به کل برای اتاق‌هایی که فضای انها محدود است و احتیاجی به روشویی کمد دار ندارد. سطح صاف، صیقلی و براق و ظرافت ماهرانه موجود در خطوط این روشویی‌ها، باعث میشود که این فضای کوچک، بزرگتر به چشم بیاید و لز طف دیگر نیز ظاهر آنرا هم ارتقاء میبخشد. یکی از مزایای روشویی‌های پایه‌دار این است که شکل‌ها و سبک‌های مختلف زیادی از این مدل روشویی در بازار وجود دارد.

2- روشویی دیواری

راهنمای خرید روشویی

همانطور که از نام این روشویی پیداست این روشویی، بر روی دیوار نصب میشود و یکی از خاصیتهایی که دارد این است که شما میتوانید آنرا در هر ارتفاعی که دوست داشته باشید به دیوار نصب کنید. اخیرا این مدل از روشویی‌ها، بدلیل وجود طرحهای جذاب و نوآورانه بسیاری که در ساخت آنها وجود دارد، محبوبیت زیادی را در میان مصرف کنندگان پیدا کرده است.

3- روشویی توکار

راهنمای خرید روشویی

این نوع روشویی را میتوان در سه کلمه خلاصه کرد. تمیز، مدرن و متمایز از تمام روشوییهایی که تا بحال دیده‌اید. زیبایی و خاصیت روشویی‌های توکار به همین است. این مدل از روشویی، فضای بیشتری برای استفاده از کانتر را در اختیار شما قرار میدهد و از آنجایی که هیچ لبه‌ای در طراحی و ساخت آنها بکار نرفته است، راحتترین نوع روشویی برای تمیز نگه داشتن هستند.

4- روشویی کاسه‌ای روکار

راهنمای خرید روشویی

روشویی کاسه‌ای روکار، همه کاره، شیک و فوق‌العاده، با قرارگیری در بالای کانتر، میز، کنسول و یا کابینت، نقطه‌ای چشم نواز و زیبا درست در مرکز دستشویی شما بوجود می‌آورند. این نوع روشویی، بهترین انتخاب برای حمام‌های مستر و دستشویی‌های موجود در اتاق‌ها هستند و امروزه بدلیل کلاس جهانی طراحی این مدل، کاربرد بسیاری در خانه‌های امروزی دارند. در هنگام خرید این مدل از روشویی، این را بخاطر داشته باشید، بدیل اینکه محل قرارگیری این روشویی در بالای میز است، پس میز کانتر باید در ارتفاع پایین تری از حد معمول قرار گیرد تا بتوان دسترسی آسانتری به روشویی داشت. همچنین باید این نکته را هم در نظر بگیرید که از چه نوع شیری میخاهید استفاده کنید. معمولا برای این مدل از روشویی، از شیرهای با لوله بلند و یا شیرآلات دیواری استفاده میشود.

5-روشویی روکار

راهنمای خرید روشویی

این مدل از روشویی که جزء معمول‌ترین و رایجترین مدل‌های مورد استفاده در منازل هستند، را می توان بر روی بسیاری از کانترها جای داد. نکته‌ای که در مورد این مدل وجود دارد این است که بدلیل اینکه دارای لبه هستند، آسانترین مدل در میان روشوییها برای نصب کردن هستند.

6- روشویی سرهم

راهنمای خرید روشویی

همانطور که از نام این روشویی پیداست، این روشویی سرهم است، یعنی کانتر و یا کمد روشویی به خود روشویی چسبیده‌اند و جدا نمیشوند. طراحی یک تکه و یک پارچه این مدل، ظاهری تمیز و براق را در اولین نگاه ایجاد میکند و از آنجاییکه این روشویی یک تکه است پس هیچ نوع درز و شکافی در طراحی آن وجود ندارد و تمیز نگه داشتن آن بسیار راحت است.

7- روشویی نیمه روکار

راهنمای خرید روشویی

اگر شما فضایی محدود را برای سرویس دستشویی خود در اختیار دارید، در اینجا یک روش هوشمندانه برای استفاده از حداکثر فضای موجود به شما معرفی میکنیم، و آن استفاده از روشویی نیمه روکار است. از آنجاییکه کاسه‌های معمول مورد استفاده در روشویی فضا را تنگ و باریک میکنند، یکی روشویی نیمه روکار، این اجازه را به شما میدهد که همزمان با داشتن یک کاسه بزرگ برای روشو، فضای کمی از دستشویی شما اشغال کند.

8- روشویی سه گوش

راهنمای خرید روشویی

برای دستشویی‌های بسیار کوچک، که دارای گوشه‌های خالی هستند، این روشویی یک انتخاب بسیار هوشمندانه است. اساس طراحی این مدل از روشویی‌ها برای پایه استفاده از حداقل فضای موجود در دستشویی است. این مدل از روشویی در دو نوع پایه‌دار و دیواری، بصورت سه گوش، برای نصب در زوایای مختلف دستشویی، تولید میشود.

9- روشویی Washplane

خرید روشویی

این مدل روشویی یکی ار جدیدتری و مدرنترین روشویی‌های ساخته شده است. طراحی خاص، زیبا و در عین حال ساده‌ی این روشویی ظاهری بسیار جذاب را به فضای دستشویی شما میدهد. طراحی باریک و خاص این روشویی باعث شده است که علاوه بر سنگهای مختلف، از شیشه نیز در تهیه و تولید آن استفاده شود.

 

بیشتر بدانید: راهنمای خرید وان جکوزی خانگی

 

خرید روشویی: تناسب با شیر روشویی

آیا تا بحال فکر کرده‌اید چه مدل شیرآلاتی برای روشویی‌ای که انتخاب کرده‌اید مناسب است؟ هیچگاه نباید یک شیر کوچک را در کنار یک روشویی بزرگ و بالعکس قرار داد. حتما در هنگام خرید شیرآلات به سبک سنتی و مدرن آنها برای هماهنگی با روشویی دستشویی خود دقت کنید. در آخر هم به این نکته توجه داشته باشید که محل نصب شیرآلات دقیقا در محل سوراخ روشویی باشد.

 

خرید روشویی: انتخاب رنگ

خرید روشویی

زمانیکه به مرحله انتخاب رنگ میرسید، باید رنگ اجزای دیگر سرویس مانند رنگ شیر و یا رنگ کف و دیوار را مد نظر قرار دهید. باید به این فکر کنید که دوست دارید چه ترکیب رنگی را میان کانتر و روشویی خلق کنید. دوست دارید رنگ آنها ست و هماهنگ باشد یا متضاد؟ امروزه روشویی‌ها در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی ایجاد میشوند و دست مصرف‌کننده را برای انتخاب یک روشویی دلخواه باز گذاشته‌اند.

 

درنظر گرفتن فضا در زمان خرید

برای انتخاب روشویی باید این نکته را مد نظر قرار دهید که دهانه فضای سرویس بهداشتی شما چقدر است. بویژه این نکته زمانی مهم است که شما مدل‌های دیواری و و پایه‌دار را انتخاب میکنید زیرا این مدل‌ها طوری طراحی شده‌اند که حداقل فضای سرویس بهداشتی شما را اشغال کنند.

 

بیشتر بدانید: چگونه بهترین شیرآلات حمام یا دوش را انتخاب کنیم؟

 

کلام آخر

همیشه باید این نکته در نظر داشت، که سرویس بهداشتی مکانی است که باید همیشه تمیز و زیبا باشد و استفاده از یک روشویی زیبا و مدرن نیز جلوه‌ای دوچندان را به فضای سرویس بهداشتی میدهد. در هنگام خرید این محصول حتما به مواردی چون کارایی روشویی، تناسب روشویی با شیر آب، رنگ و سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی و همچنین فضای اتاق دقت کنید.

فروشگاه اینترنتی مدرن ساختمان ارائه دهنده انواع روشویی‌های مدرن و با کیفیت و از برند های معتبر داخلی و خارجی است. شما می توانید برای تهیه روشویی‌های متناسب با سلیقه و نیاز خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

2 نظر در “راهنمای خرید روشویی

  1. رسول شاه پسند گفت:

    سایت خوب با مقالاتی بسیار بی نظیری دارین

  2. ریحانه علیزاده گفت:

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *