بلاگ

انواع مدل های روشویی سرامیکی

انواع مدل های روشویی سرامیکی
5/5 - (1 امتیاز)

روشویی های سرامیکی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ یکی از دلایل مجبوبیت انواع مدل های روشویی سرامیکی، قابلیت سفارشی سازی آن هاست.

روشویی‌های سرامیکی با هر ابعاد، مدل، رنگ و کاسه روکار یا توکار بر حسب نیاز شما ساخته می شود و به راحتی می‌توانید آن را با سرامیک کف یا با کاشی‌های دیواری سرویس یا حمامتان هماهنگ کنید.

ساخت انواع مدل های روشویی سرامیکی

سرامیک‌ها با استفاده از خاک رس تصفیه شده، در دمای بالا مابین 1200 تا 1450 درجه سانتی‌گراد پخته می‌شوند. این فرآیند باعث به وجود آمدن ویژگی‌هایی مانند جذب رطوبت و مقاومت بالا در محصول نهایی می‌شود که باعث می‌شود آنها برای ساخت روشویی مناسب باشند.

انواع مدل های روشویی سرامیکی را می توانید در حالت های بدون پایه، پایه دار و روشویی کابینتی پیدا کنید.

کیفیت روشویی سرامیکی

روشویی سرامیکی بدون پایه

روشویی سرامیکی بدون پایه یا وال هنگ یکی از انوع مدل های روشویی سرامیکی است؛ این نوع روشویی برای نصب بر روی دیوار طراحی شده است و به دلیل اشغال کم فضا، در طراحی سرویس های بهداشتی کوچک بسیار کاربرد دارند.

یکی از مزایای روشویی بدون پایه نسبت به روشویی‌های پایه دار، عدم جذب آلودگی زیاد است زیرا دیگر پایه ای وجود ندارد که دور از دید شما و پشت آن آلودگی ها جمع شوند، پس سرویس بهداشتی خود را نیز با سهولت بیشتری تمیز خواهید کرد.

روشویی سرامیکی پایه دار

یکی دیگر از انواع مدل های روشویی سرامیکی، نوع پایه دار است؛ این نوع از روشویی‌ها از طریق یک پایه سرامیکی یا استیل به زمین متصل می‌شوند.

وجود پایه در این نوع روشویی‌ها باعث می‌شود که لوله‌های تخلیه فاضلاب و شیرآلات پشت پایه مخفی شوند. این مزیت البته در بسیاری از روشویی‌های بدون پایه نیز قابل مشاهده است.

روشویی کابینتی و شلف دار سرامیک

در برخی دیگر از انواع مدل های روشیویی سرامیکی، محفظه ای برای نگهداری حوله و لوازم سرویس بهداشتی و حمام تعبیه شده است. به این روشویی ها کابینتی نیز گفته می شود.

البته برخی از روشویی های سرامیکی به جای داشتن یک محفظۀ در دار، از یک شلف باز بهره می گیرند که این شلف سنگی یا از جنس PVC است و می توان روی آن وسایل را قرار داد.

سفارش کاسه روشویی روکار و توکار برای روشویی سرامیکی

آیا روشویی های سرامیکی مقاوم هستند؟

روشویی های سرامیکی در برابر خش و خراش مقاومت بالایی دارند؛ البته در مورد ضربه باید کمی محافظه کارانه نظر داد اما این را در نظر بگیرید که شما قرار است یکی از انواع مدل های روشویی سرامیکی را برای فضای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید و در این محیطی خطر برخورد جسم سنگین با روشویی حداقل است.

بنابراین با خیال راحت می توانید از روشویی سرامیکی بهره‌برداری کنید و زیبایی آن را به سرویس بهداشتی ساختمان خود هدیه دهید.

نوع کاسه در روشویی سرامیکی

کاسه های روشویی می توانند به صورت روکار و توکار باشند و خود این کاسه ها نیز در انواع مختلفی از جمله روشویی شیشه ای، کوتینگ (Coating)، سنگی و سرامیکی ساخته و پرداخته می شوند.

انواع مدل های روشویی سرامیکی در مدرن ساختمان و بر حسب سفارش شما می توانند با کاسه روکار یا توکار ساخته شوند و این بر حسب سفارش شما انتخاب خواهد شد.

ترکیب آینه بک لایت با روشویی سرامیکی

آینه های بک لایت با نور زیبای پس زمینه شناخته می شوند؛ برخی از این آینه ها نیز به صورت هوشمند، دارای گرم کن و ضد بخار هستند.

آینه های بک لایت در ترکیب با انواع مدل های روشویی سرامیکی و همچنین ست سرویس بهداشتی می توانند فضایی بسیار مدرن و زیبا خلق کنند. این آینه ها در برابر خطرات برق گرفتگی بسیار ایمن هستند.

انواع مدل های روشویی سرامیکی در مدرن ساختمان

انواع روشویی های سرامیکی در مدرن ساختمان

مدل های متنوعی از روشویی سرامیکی در فروشگاه مدرن ساختمان وجود دارد که شما می توانید آن ها را سفارش داده و در اندازه، رنگ و مشخصات مورد نظر خودتان دریافت کنید.

آماده‌سازی سفارش شما معمولاً 4 تا 7 روز کاری زمان خواهد برد. انواع مدل های روشویی سرامیکی در مدرن ساختمان مجهز به آینه بک لایت هستند و جنس آن ها ترکیبی از PVC و سرامیک است؛ ارسال این آینه ها به سراسر ایران رایگان خواهد بود.

نکته پایانی

در این مطلب با انواع مدل های روشویی سرامیکی آشنا شدید. این روشویی ها ترکیبی از سرامیک و PVC بوده و در برابر خط و خش مقاوم هستند و زیبایی دوچندان به سرویس بهداشتی و حمام محل زندگی یا محل کار شما می بخشند.

شما می توانید برایر سفارش انواع روشویی سرامیکی به وبسایت مدرن ساختمان مراجعه کنید. برای مشاوره و کسب اطلاع بیشتر نیز با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *