بلاگ

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی
5/5 - (1 امتیاز)

کاشی های سرامیکی یکی از اصلی ترین بخش های هرخانه به ویژه سرویس بهداشتی به شمار می روند؛ بنابراین انتخاب زیباترین کاشی سرویس بهداشتی عموماً با وسواس بیشتری به نسبت سایر بخش های خانه انجام می شود.

در هنگام خرید کاشی برای سرویس بهداشتی ممکن است با فاکتور‌های مختلفی مواجه شوید؛ از این رو دانستن فاکتورها و آشنایی با معیارهای انتخاب زیباترین کاشی سرویس بهداشتی ضروری است تا انتخابی مناسب در این زمینه داشته باشید. در ادامه بیشتر به این موارد پرداخته ایم.

شیک‌ترین و زیباترین کاشی سرامیک سرویس بهداشتی

به هنگام انتخاب کاشی برای ساختمان باید جدید‌ترین و به روزترین مدل‌ها را در نظر گرفت؛ علاوه بر این، کاشی ها باید از نظر طرح و رنگ با فضا مطابقت داشته باشند تا خود را بهتر نشان دهند. به طور ملی برخی از زیباترین کاشی ها عبارتند از:

  • کاشی‌های پازلی
  • کاشی‌های لوزی
  • کاشی‌های متالیک فلزی
  • کاشی براق و انعکاس دهنده

علاوه بر موارد ذکر شده باید پارامترهایی همچون نورپردازی باید بسیار مورد نظر قرار بگیرند.

بیشتر بدانید: جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی ۲۰۲۳

شیک‌ترین و زیباترین کاشی سرامیک سرویس بهداشتی

طرح های مدرن برای کاشی و سرامیک

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی عموماً سر و شکلی مدرن دارد و کمتر اثری از طرح و نقش های سنتی و پیچیده در آن دیده می شود؛ طرح و نقش در این کاشی ها در عین سادگی، خاص است. این کاشی ها از لحاظ طرح عبارتند از:

  • کاشی سرامیک مات
  • کاشی‌های مدل چوبی
  • کاشی‌های متالیک فلزی
  • کاشی سرامیک بدون طرح
  • کاشی سرامیک با رنگ خنثی

به طور کلی اگر می خواهید از زیباترین کاشی سرویس بهداشتی در ترکیبات این بخش از خانه خود بهره بگیرید، باید از مدل‌هایی استفاده کنید ضمن داشتن رنگ مناسب، کمتر طرح های شلوغ داشته باشند.

در این بین کاشی آجری، کاشی طرح چوب، کاشی شیشه‌ای و کاشی سه بعدی ویژگی های ذکر شده را دارند، که این مورد آخر یعنی کاشی سه بعدی فرآیند نصب دشوار‌تری به نسبت به سایر انواع کاشی ها دارد.

کاشی های براق برای سرویس بهداشتی

یکی از مواردی که می توان آن را در دسته زیباترین کاشی سرویس بهداشتی به ویژه برای حمام‌های و فضاهای محدود و کوچک در نظر گرفت، کاشی و سرامیک‌های براق و منعکس‌کننده هستند. این کاشی ها حتی در صورت تیره بودن، به‌خوبی نور را در محیط پخش و منعکس می کنند و فضا را از آنچه که هست بزرگ‌تر جلوه می دهند.

طرح های مدرن برای کاشی و سرامیک

کاشی مات برای سرویس بهداشتی

پیش‌تر به کاشی و سرامیک براق به عنوان انعکاس دهنده نور اشاره شد، اما در مقابل آن کاشی های مات وجود دارد که آن ها را نیز می توان در لیست زیباترین کاشی سرویس بهداشتی قرار داد.

این مدل کاشی ها جزء جدیدترین مدل‎های کاشی سرامیک حمام و دستشویی به شمار می‌روند و اگرچه خیلی رایج نیست اما طرفداران خاص خود را دارند.

کاشی سرامیک مات اغلب در رنگ‌های تیره تولید می‌شود و قابلیت انعکاس نور ندارد، از همین رو برای سرویس‌های بهداشتی کوچک مناسب نیست، زیرا فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد و احساس خفگی ایجاد می کند.

کاشی‌های پازلی سرویس بهداشتی

کاشی‌ پازلی دیگر گزینه به عنوان زیباترین کاشی سرویس بهداشتی به شمار می رود. این نوع کاشی حمام، محیط شما را به‌خاطر چینش منظم، بسیار هنری و شیک جلوه می‌دهند.

کاشی های لوزی بر خلاف سایر کاشی ‌ها دارای نظم خاصی نیستند و در یک قسمت کوچک می‌توانند دارای تعداد زیادی تکه با طرح‌های مختلف باشند.

کاشی‌های آبی فیروزه‌ای

این مدل کاشی‌ها که معمولاً در رنگ‌های آبی و سبز دریا مشاهده می‌شوند، و برای تزئین حمام یکی از بهترین گزینه ها به شمار می روند و به شما حس شناور بودن در امواج دریا را القا خواهند کرد.

این کاشی‌ها نیز مانند آنچه پیشتر در مورد زیباترین کاشی سرویس بهداشتی مطرح شد، یعنی کاشی های براق، نور را انعکاس می‌دهند و برخی مدل‌های آن شکلی موج‌گونه دارند. از این مدل کاشی‌ها بیشتر در حمام کوچک استفاده می‌شود و رنگ آبی آن مایه آرامش، روشنی و پرهیز از استرس است.

کاشی و سرامیک متالیک فلزی

کاشی‌های متالیک فلزی یکی دیگر از زیباترین کاشی سرویس بهداشتی است که تقاضا برای آن این روزها روندی افزایشی دارد. کاشی فلزی به دلیل براق بودن و بازتاب جالب و بی‌نقص نور، می‌تواند یکی از مناسب‌ترین کاشی‌ها برای استفاده در محیط‌هایی از جمله کف حمام باشد.

این کاشی با ویژگی‌های برتری که دارد، می‌تواند به حمام شما ظاهری زیبا و درخشان بدهد. در حال حاضر، شاید این کاربرد کاشی‌های متالیک رایج نباشد اما در سال‌های آینده، قطعاً مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی برای کف

کاشی‌های مدل چوبی در سرویس بهداشتی

دست آخر اینکه برای زیباترین کاشی سرویس بهداشتی باید به نوع چوبی اشاره کرد. این کاشی‌ها مانند انواع پارکت و کفپوش‌های چوبی ساخته شده‌اند اما به دلیل برخی محدودیت‌های این نوع کفپوش‌ها، مدل سرامیکی آن‌ها با طرح و نقشی مشابه روانه بازار شده است.

این کاشی‌ها برای نصب در حمام نیز به کار ‌می‌روند زیرا مقاومت بیشتری در برابر لکه و رطوبت آب دارند. برای به دست آوردن ظاهری جذاب و زیبا از این کاشی‌ها، می‌توانید آن‌ها را با دیگر کفپوش‌ها یا مواد پوشاننده کف از جمله سنگ‌های کفپوش و غیره ترکیب کنید.

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی برای کف

تا به اینجای کار از ویژگی هایی صحبت شد که شاید بیشتر برای کاشی های دیواری کاربرد داشته باشند، اما برای کاشی کاری کف سرویس بهداشتی باید از چه کاشی هایی بهره گرفت؟

امروزه برخلاف گذشته، مدل‌های متنوعی از انواع کاشی سرامیک برای کف سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد که انتخاب آن ها تابع سلیقه شخصی است؛ در این رابطه به کاشی های زیر می توان اشاره کرد:

  • کاشی‌های مات
  • کاشی بافت دار
  • کاشی باریک و بلند
  • کاشی طرح چوب و پارکت

البته زیباترین کاشی سرویس بهداشتی برای کف تنها به این موارد ختم نمی شود و بسیار زیادتر و ما اصلی ترین موارد را ذکر کردیم.

بیشتر بدانید: مصالح مورد نیاز برای کاشی کاری

نکته پایانی

در این مطلب به زیباترین کاشی سرویس بهداشتی پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد طرح های متفاوتی از جمله کاشی‌های پازلی، کاشی‌های لوزی، کاشی براق و انعکاس دهنده، کاشی‌های متالیک فلزی، مات، بدون طرح و… برای این منظور وجود دارد.

شما می توانید بهترین روشویی های شیشه ای را با بهترین قیمت از فروشگاه مدرن ساختمان تهیه کنید؛ همچنین می توانید اپلیکیشن مدرن ساختمان را از کافه بازار نصب کنید و از تخفیفات ما بهره‌مند شوید. برای مشاوره و کسب اطلاع بیشتر نیز با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *