بلاگ

انواع سینک ظرفشویی و معرفی برندها

سینک گرانیتی خارجی
5/5 - (1 امتیاز)

دکوراسیون آشپزخانه همچون دکوراسیون پذیرایی از اهمیت والایی برخوردار است. انتخاب چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه نیازمند دقت و توجه خاصی است. اگر قصد دارید محیط آشپزخانه خود را متفاوت و مدرن نشان دهید می توانید این کار را با انتخاب بهترین مدل سینک ظرفشویی خارجی انجام دهید.

انواع سینک های ظرفشویی در انواع مدل ها و جنس های گوناگون در بازار به فروش می رسد. انتخاب بهترین برند سینک گرانیتی خارجی تاثیر ویژه ای در زیبایی و شیکی آشپزخانه شما دارد. در ادامه قرار است که به بررسی انواع برندهای سینک گرانیتی در بازار بپردازیم.

 

انواع سینک ظرفشویی

انواع سینک ظرفشویی

طرح سینک ظرفشویی خود را باتوجه به فضای آشپزخانه، نیاز و بودجه ی خود انتخاب کنید. نمی‌توان از کارایی سینک آشپزخانه چشم‌پوشی کرد. چراکه اغلب در طول روز برای هر نوع کاری اعم از خیس دادن قابلمه، تابه و شست و شوی ظروف از سینک ظرفشویی استفاده می‌شود.

بیشتر بدانید: جدیدترین سینک ظرفشویی گرانیتی

سینک‌های دولگنه

این سینک ها دارای دو بخش مجزا از هم هستند که توسط یک پارتیشن از هم جدا شده اند. استفاده از سینک های دولگنه چهارگوش بسیار رایج‌تر است اما با این وجود استفاده از سینک‌های D شکل با یک انحنای پشتی نیز دیده می شود. استفاده از سینک‌های دولگنه راحت‌تر و خوش‌دست تر خواهد بود؛ چرا که امکان خیس دادن و آبکشی همزمان ظروف را برای شما فراهم می‌کند. البته لازم به ذکر است که بخش باریک میان دو لگن ممکن است مانع از قرارگیری کامل ظروف در داخل سینک شود. ( از تفاوت‌های میان سینک گرانیتی کن مدل جاز و پولو)

سینک استیل طوسی

 

سینک سنتی

این سینک با نام آپرون (apron) نیز شناخته می‌شود. معمولا این سینک‌ها دارای یک لگن منفرد عمیق می‌باشد که شیر ظرفشویی بر روی روی کانتر یا دیواره آن نصب شده است. نصب این سینک به آشپزخانه شما یک نمای سنتی و شیک می‌دهد. استفاده از مدل‌های استیل استنلس آن به راحتی قابل تطبیق با طراحی‌‌های مدرن خواهد بود. سینک‌های سنتی دارای قیمت بالایی هستند و استفاده از آن‌ها نیازمند کابینت‌های خاصی می‌باشد. چرا که امکان چکیدن آب از آن وجود دارد که ممکن است سبب آسیب به کابینت‌ها شود.

سینک توکار

این نوع سینک با نام سینک لبه دار نیز معروف است. لبه‌های سینک توکار بر روی لبه کانتر قرار دارد. می توان از سینک‌های توکار یا تاپ مانت در انواع کانتر آشپزخانه‌ها با متریال های مختلف استفاده نمود. عده‌ای سینک‌های توکار را به دلیل نصب راحت و قیمت پایین انتخاب می‌کنند. اما باید توجه داشت که انتخاب این سینک‌ها ممکن است سبب کاهش زیبایی آشپزخانه شود و تجمع رسوبات و چرک‌ها در اطراف آن‌ها دیده شود.

بیشتر بدانید: بهترین برند سینک گرانیتی

سنگاب (Through)

کاربرد این سینک‌ها بیشتر مناسب فضای آشپزخانه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها می باشد. سینک‌های سنگاب به صورت نازک و دراز ساخته می‌شوند. در واقع می توان گفت که این سینک‌ها در عرض‌های ۸ تا ۱۴ اینچ (۲۰ تا ۳۵ سانتیمتر) و طول بیش از ۵۰ اینچ (۱۲۷ سانتیمتر) در بازار موجود هستند. اما باید درنهایت اشاره کرد که سینک‌های سنگاب در قیمت بالا به فروش می رسند و بیشتر جنبه فانتزی دارند.

 

سینک زیرکار (undermount)

نصب سینک‌های زیرکار به جای نصب روی کانتر، از پایین به کانتر صورت می‌گیرد. استفاده از سینک‌های زیرکار نمای زیبایی را به آشپزخانه شما خواهد داد. همچنین به علت نحوه نصب، تمیز کردن این نوع سینک‌ها راحت‌تر انجام می شود. در واقع امکان جاروب کردن انواع خرده غذا و نان در داخل سینک بدون ایجاد کثیفی بر روی لبه آن فراهم می شود. همچنین باید اشاره کرد که سینک‌های زیرکار در قیمت بالایی به فروش می رسند و استفاده آن ها با کانترهای ضدآب (waterproof) الزامی است.

سینک استیل خارجی

 

امروزه استفاده از سینک های گرانیتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع سینک‌ها به عنوان رقیب اصلی سینک های استیل شناخته می شوند و به دلیل بهره‌مندی از ویژگی های منحصربه‌فرد خود توانسته اند در بعضی موارد برتر از سینک‌های استیل معرفی شوند. تولید و عرضه سینک‌های گرانیتی در بازارهای جهانی توسط برندهای مطرح خارجی انجام می شود.

برندهای مطرح خارجی متعددی در زمینه تولید و عرضه سینک‌های گرانیتی وجود دارد که از این میان می‌توان به شاک، بلانکو و الیچی اشاره کرد. این برندها توانسته اند به جایگاه بالایی در بازار جهانی دست پیدا کنند و به عنوان معروف ترین برند سینک گرانیتی خارجی در جهان شناخته شوند. پس بهتر است که اندکی محصولات برندهای نام برده شده و ویژگی های آن‌ها آشنا شد‌.

 

سینک گرانیتی خارجی

 

سینک گرانیتی شاک

شاک از برندهای آلمانی به شمار می‌آید که به عنوان یکی از بهترین برند سینک گرانیتی خارجی محسوب می شود. سینک‌های گرانیتی شاک با دارا بودن انواع رنگ های زیبا و متنوع از طراحی خاص و مدرنی نیز بهره‌مند است. در واقع این سینک، انتظارات شما را از یک سینک شیک، مدرن و کاربردی برآورده می کند.

سینک گرانیتی شاک یک محصول کاملاً آنتی باکتریال است که نصب و فراهم کردن آن یک محیط بهداشتی و ایمن را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. سینک‌های گرانیتی شاک در برابر عوامل محیطی مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند. این ویژگی یکی از دلایل اصلی محبوبیت سینک‌های گرانیتی شاک در میان مشتریان و فروش بسیار آن‌ها در بازارهای جهانی به حساب می آید. با ضمانت ۱۵ ساله این سینک ها می توان به اطمینان برند شاک نسبت به کیفیت و مقاومت سینک های گرانیتی خود پی برد.

سینک گرانیتی الیچی

سینک گرانیتی الیچی یک نوع برند معروف ایتالیایی است که یکی از بهترین برند سینک گرانیتی خارجی به شمار می آید. این برند در این زمینه سابقه طولانی دارد. برند الیچی توانسته است در طول این سال ها به جایگاه قابل قبولی در سطح بازار جهانی دست پیدا کند. برندهای اندکی در زمینه تحقیق و فناوری سرمایه گذاری می کنند. یکی از این معدود برندها، الیچی است که با به کارگیری متریال مخصوصی به نام کراتک “keratek” به تولید و عرضه سینک گرانیتی الیچی دست پیدا کرده است.

استفاده از کراتک سبب تبدیل سینک گرانیتی الیچی به یک محصول خاص و منحصربه‌فرد گردیده است که کاملاً در برابر نفوذ آب مقاوم است. سینک گرانیتی الیچی علاوه بر آنتی باکتریال بودن در برابر خراش، ضربه و شوک حرارتی بسیار مقاوم است.

بیشتر بدانید: نکات مهم در انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه

سینک گرانیتی بلانکو

 

بلانکو یک برند آلمانی مشهور است که بیش تر از ۳۰ سال در زمینه‌ی تولید سینک‌های ظرفشویی سابقه دارد. این برند از مشهور‌ترین برند‌های تولید کننده سینک‌های ظرفشویی محسوب می‌شود. برای تولید سینک‌های گرانیتی بلانکو از ماده سیلگرانیت استفاده می‌شود. این نوع سینک‌ها علاوه بر داشتن ظاهری زیبایی در مقابل عوامل محیطی مقاوم هستند. سینک‌های گرانیتی بلانکو مزیت‌های زیادی دارند؛ این سینک‌ها در برابر ضربه مقاوم هستند و تا ۲۸۰ درجه سلسیوس گرما را تحمل می‌کنند. سینک گرانیتی بلانکو در مقابل اسید‌های خانگی مقاومت زیادی دارد، ویژگی‌های مثبت این نوع سینک آن را در بین بهترین برند سینک گرانیتی خارجی قرار داده است.

 

پیشنهاد ویژه برای خریداران سینک گرانیتی خارجی

قطعاً کیفیت و دوام یک سینک گرانیتی اولین موردی است که یک مشتری به آن توجه می کند. به همین خاطر عده‌ی زیادی اقدام به خرید بهترین برند سینک گرانیتی خارجی می کنند؛ چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است. البته در کنار کیفیت و دوام سینک گرانیتی خارجی، زیبایی و طراحی آن نیز در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است. مشتریان باتوجه به بودجه خود می توانند انواع سینک های گرانیتی باکیفیت را در انواع طراحی های خاص و زیبا را خریداری نمایند و آن ها را در فضای آشپزخانه خود به کار ببرند.

اگر اکنون به شما گفته شود که می توانید یک سینک گرانیتی باکیفیت را با قیمتی پایین تر از تصور خود خریداری نمایید، ممکن است که آن را نادیده بگیرید که البته این حق را به شما می دهیم. سینک گرانیتی فونیکس یک سینک گرانیتی اصل و باکیفیت است که با بررسی آن می توانید به این ادعای ما پی ببرید. در ساخت سینک گرانیتی فونیکس از مواد درجه یک و باکیفیت هم سطح با برندهای مطرح خارجی استفاده شده است. این نوع سینک از متریال استفاده شده در بهترین برند سینک گرانیتی خارجی ساخته شده است. به همین خاطر سینک گرانیتی فونیکس با برندهایی همچون: شاک، بلانکو و الیچی رقابت می کند و می توان آن را با قیمت مناسبی خریداری کرد. در ساخت سینک گرانیتی فونیکس علاوه بر توجه به کیفیت و دوام آن به زیبایی آن نیز بسیار توجه شده است. خرید سینک های گرانیتی فونیکس در انواع رنگ بندی با طراحی های خاص و مدرن برای شما وجود دارد.

در فروشگاه مدرن ساختمان کلیه ملزومات بهداشتی تنها از مارک های معتبر داخلی و خارجی عرضه می‌شود. لذا نگرانی از بابت بی کیفیت بودن محصولات وجود ندارد.

تمامی برند های سینک ظرفشویی در این فروشگاه دارای گارانتی است.

در صورت داشتن هرگونه سوال تخصصی می توانید از طریق گفتگوی آنلاین و یا تماس تلفنی با مشاوران مدرن ساختمان ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *