بلاگ

با امکانات جدید انواع شیر حمام آشنا شوید

جدیدترین شیرآلات حمام
Rate this post

با پیشرفت تکنولوژی در صنایع تولید شیرآلات بهداشتی محصولات هوشمند نیز در این حوزه ورود پیدا کرده است. با استفاده از جدیدترین شیرآلات حمام از امکاناتی متفاوتی برخوردار می شوید که تجربه لذت بخش تری از دوش گرفتن را به شما ارائه می دهد.

این مسئله به خصوص برای علاقه مندان به جدیدترین تکنولوژی ها و مدلهای شیرآلات می تواند جذاب باشد. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا شما را با جدیدترین شیرآلات حمام آشنا سازیم.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید آینه ضد بخار هوشمند برای حمام و سرویس بهداشتی

شیر حمام دستی

شیر حمام دستی

تکنولوژی دستی در واقع همان شیرآلات کلاسیک و یا اهرمی رایج است که تنظیم درجه حرارت و فشار آب توسط دستگیره پیچی و یا اهرم شیر انجام می شود.

استفاده از آنها بسیار ساده بوده و برای نصب نیز نیاز به مهارت خاصی ندارند. این شیرآلات دارای ترموستات برای تنظیم درجه حرارت نیستند و هر بار بایستی توسط کاربر تنظیم شوند.

مزیت شیرآلات حمام ترموستاتیک آن است که اگر شما درجه حرارت را برای شیر آشپزخانه تنظیم کنید، شیر توالت نیز همین درجه حرارت را برای آب خروجی حفظ می‌کند.

جدیدترین شیرآلات حمام ترموستاتیک

شیرآلات حمام ترموستاتیک

این شیرآلات دارای ترموستات برای تنظیم درجه حرارت آب هستند. بدین معنی که شما یک بار درجه حرارت آب را تعیین می کنید. پس از آن هر بار که اهرم شیر را باز کنید آب با همان درجه حرارت قبلی خارج می‌شود.

شیر ترموستاتیک به خصوص برای خانواده هایی که دارای فرزند خردسال هستند یک مزیت محسوب می شود. زیرا از خطر سوختگی با آب جوش جلوگیری می کند.

همچنین در زمان دوش گرفتن نیز می توانید تنظیم کنید که آب با درجه حرارت معینی از دوش خارج شود. بنابراین به هنگام خروج آب با شوک حرارتی ناشی از سرد و یا گرم بودن بیش از حد آب مواجه نخواهید شد.

مزیت دوم شیرآلات حمام ترموستاتیک آن است که اگر شما درجه حرارت را برای شیر آشپزخانه تنظیم کنید، شیر توالت نیز همین درجه حرارت را برای آب خروجی حفظ می‌کند.

شیر حمام با تکنولوژی دیجیتال

شیر حمام با تکنولوژی دیجیتال

مزیت این شیرآلات وجود صفحه نمایشگر برای اطلاع از درجه حرارت دقیق جریان آب خروجی است. همانند شیر حمام ترموستاتیک، امکان تنظیم درجه حرارت آب خروجی برای آن وجود دارد. منتها به شیوه ای دقیق تر و با تنظیم برای یک عدد خاص.

ضمن آنکه شما می توانید با استفاده از ریموت درجه حرارت شیر حمام را از راه دور و مثلا اتاق خواب تنظیم کنید.

شیرآلات حمام هوشمند

شیرآلات حمام هوشمند

در شیرآلات هوشمند علاوه بر تنظیم دما، می توانید از امکانات دیگری مانند انتخاب الگوی پاشش آب بهره مند شوید. برای مثال اینکه جریان آب به شکل نرم و روان از دوش خارج شود و یا همانند باران.

همچنین می توانید یک پروفایل شخصی با تنظیمات خاص جریان و دمای آب برای خود تعریف کنید. در این شیرالات نیز همانند انواع دیجیتال امکان کنترل از راه دور با استفاده از گوشی های هوشمند موبایل نیز امکان پذیر است.

قیمت جدیدترین شیرآلات حمام

قیمت جدیدترین شیرآلات حمام

توجه داشته باشید که قیمت جدیدترین شیرآلات حمام نسبت به انواع معمولی قاعدتاً رقم بالاتری خواهد بود. تکنولوژی مورد استفاده و پیچیدگی طراحی از عوامل اصلی این اختلاف قیمت هستند.

ضمن آنکه این شیرالات اغلب توسط برندهای مطرح دنیا تولید می شوند. شرکت های بزرگ شیرآلات خود را با گارانتی معتبر عرضه می کنند. بنابراین اعتبار شرکت سازنده و گارانتی نیز به ارزش جدیدترین شیرآلات حمام اضافه می‌کند.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید دوش ارزان برای حمام

مدرن ساختمان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی پیشرو در حوزه  لوازم بهداشتی ساختمان است. یکی از مزایای اصلی این فروشگاه پیگیری جدیدترین محصولات تولید شده در این حوزه است.

بروز بودن محصولات در کنار کیفیت، عرضه برندهای معتبر و قیمت های شرکتی از مزیت های این فروشگاه نسبت به سایرین است.شما بدون نیاز به صرف وقت بسیار در بورس شیرآلات، محصول مورد نظر خود را با قیمت های منصفانه تهیه خواهید کرد.

مدرن ساختمان محصولات خود را با تخفیف های دوره ای و قیمت های استثنایی به مشتریان عرضه می کند. برای اطلاع از جدیدترین تخفیفات همین حالا به وب سایت فروشگاه سر بزنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل کرده و یا از طریق گفتگوی آنلاین با کارشناسان این فروشگاه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *