اخبار, بلاگ

انتخاب بهترین شیر ظرفشویی

بهترین شیر ظرفشویی
Rate this post

انتخاب بهترین شیر ظرفشویی علاوه بر ایجاد زیبایی در محیط آشپزخانه می‌تواند استفاده طولانی مدت از آن را نیز به ارمغان بیاورد. در بیشتر مواقع خرید شیر آشپزخانه بر اساس زیبایی و قیمت آن صورت می گیرد در صورتی که فاکتورهای دیگری نیز در زمینه خرید شیرآلات وجود دارد که مهم هستند. در این مقاله قصد داریم که به نکاتی که باید در زمان خرید شیرآلات آشپزخانه به آنها توجه کنید اشاره کنیم.

بیشتر بدانید: شیرآلات طلایی ارزان

بهترین شیر ظرفشویی: شیر ظرفشویی ارزان

در زمان خرید شیرهای ظرفشویی ارزان قیمت باید به وجود گارانتی معتبر نیز توجه داشته باشید. زیرا معمولا شیر های ارزان قیمت از کیفیت پایین تری برخوردار هستند که ممکن است زود خراب شوند، گارانتی معتبر می‌تواند خیال کاربران را از عملکرد مناسب شیر برای چندین سال راحت کند.

بهترین شیر ظرفشویی: شیر ظرفشویی لوکس و گران قیمت

بهترین شیر ظرفشویی

شیرهای ظرفشویی لوکس و گران قیمت علاوه بر زیبایی مزایای دیگری نیز دارند.. به عنوان مثال با داشتن طرح های متنوع و منحصر بفرد احق انتخاب بیشتری را فراهم می کنند. در تولید آنها از آلیاژ های بهتری استفاده شده است و معمولا وزن سنگین تری دارند.

 

بهترین شیر ظرفشویی: شیرهای ظرفشویی معمولی و متوسط

قیمت شیر ظرفشویی معمولی یا متوسط بین گروه شیرآلات ارزان قیمت و گران قیمت قرار دارد. اما معمولاً از طرح های نسبتاً خاص و انحصاری در تولید آنها استفاده می شود. وزن آنها نیز در رنج قیمت متوسط قرار داد و می تواند انتخاب مناسبی برای کاربران باشد.

شیرهای ظرفشویی اهرمی و کلاسیک

بهترین شیر ظرفشویی

در حال حاضر مناسب ترین و راجترین نوع شیرآلات، انواع اهرمی است. شیرآلات اهرمی با کارتریج سرامیکی از دوام بیشتری برخوردار هستند و در استفاده طولانی مدت نیز امکان چکه کردن آنها کمتر است. حتی در صورت بروز این مشکل با تعویض کارتریج به راحتی قابل حل است. همچنین باید خاطر نشان کرد که تنوع شیرآلات اهرمی بیشتر است و افراد می‌توانند به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. در هنگام تهیه شیرآلات اهرمی یا کلاسیک دو پایه حتماً به تعداد سوراخ های سینک آشپزخانه توجه کنید.

 

شیرآلات اهرمی با کارتریج سرامیکی از دوام بیشتری برخوردار هستند و در صورت استفاده طولانی مدت امکان چکه کردن آنها  کمتر است.

 

ابعاد شیر ظرفشویی

بهترین شیر ظرفشویی

در این مورد دامنه حرکتی، ارتفاع شیر و محدوده ای از سینک که پوشش داده می شود از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین شیر ظرفشویی است. باید در نظر داشته باشید که اگر قفسه ظروف بالای سینک قرار گرفته باشد یک شیر ظرفشویی با ارتفاع زیاد انتخاب مناسبی نیست. همچنین اگر شیر آشپزخانه شما کوتاه باشد نمی تواند تمام قسمت های سینک ظرفشویی دو کاسه را پوشش دهد.

 

شیر ظرفشویی شلنگدار یا شاوری

بهترین شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی شلنگدار می‌تواند با بیرون کشیدن محل خروج آب در آبکشی وسیع تر به شما کمک کند. شما می توانید با استفاده از شیر ظرفشویی شلنگدار برای شستشوی قابلمه ها، ظروف بزرگ و اطراف سینک استفاده کنید.

 

شیر ظرفشویی فنردار

بهترین شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی فنردار مانند شیرآلات شاوری دارای شلنگ است اما دامنه حرکتی آن کمی کمتر از شیرآلات شاوری است. شیر آن حالتی ارتجاعی و فنری دارد. شیرهای آشپزخانه فنری برای آشپزخانه های با فضای زیاد مناسب است.شیر های فنردار دارای حالت اسپری کننده نیز هستند که می‌توانند سهولت بیشتری را برای شستشو و نظافت سینک فراهم کنند.

 

شیر ظرفشویی دوکاره

شیر ظرفشویی دوکاره دارای دو خروجی آب است. یک خروجی مربوط به آب تصفیه که مناسب آشامیدن است و دیگری مربوط به آب لوله کشی که برای مصارف شستشو کاربرد دارد. شیر ظرفشویی دوکاره برای مناطقی که نیاز به شیر آب تصفیه دارند مناسب است.

 

شیر ظرفشویی چشمی و لمسی

2 21 - انتخاب بهترین شیر ظرفشویی

با استفاده از شیر های لمسی افراد می توانند با یک لمس کوتاه بدنه شیر، جریان آب را قطع و وصل کنند و از آلوده شدن شیرآلات آشپزخانه جلوگیری کنند. با استفاده از شیرآلات چشمی هم می توانید بدون نیاز به لمس شیر فقط با قرار گرفتن دست در مسیر سنسور جریان آب را کنترل کنید.

 

در شیرآلات لمسی با یک لمس کوتاه بدنه شیر می توانید جریان آب را قطع و وصل کنید و از آلوده شدن شیر آشپزخانه جلوگیری کنید.

 

بهترین شیر ظرفشویی: توکار یا دیواری بودن شیر

1 19 - انتخاب بهترین شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی توکار علاوه بر مدرن سازی آشپزخانه فضای کمتری نیز اشغال می کند. از این شیر ظرفشویی می توانید در صورتی که در پشت سینک ظرفشویی پنجره دوجداره قرار ندارند و اینکه لوله های خروجی آب در دیوار تعبیه شده اند استفاده کنید اما باید خاطر نشان کرد که دردسر نگهداری از سیستم توکار و تعمیرات احتمالی آن بیشتر است.

بیشتر بدانید: شیرآلات توکار و نکات مهم در خرید آن

نتیجه گیری

قطعا در انتخاب شیر ظرفشویی عواملی از قبیل قیمت، سلیقه افراد و کاربرد آن ها بسیار مهم است به همین علت در هنگام تهیه شیرآلات ظرفشویی باید به نکاتی مانند قیمت انواع مختلف شیرآلات، طرح، نام و کاربرد آنها و همچنین ابعاد شیر ظرفشویی توجه داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب مناسب را انجام دهید.

فروشگاه مدرن ساختمان ارائه دهنده باکیفیت ترین شیرآلات خانگی از برندهای معتبر داخلی و خارجی است. شما می توانید تنوع بی نظری از انواع شیرآلات آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی را در این فروشگاه مشاهده فرمایید. برای تهیه شیرآلات ظرفشویی و خانگی مناسب با سلیقه و کاربرد خود با شماره های درج شده در وب سایت مدرن ساختمان تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *