اخبار, بلاگ

شیرآلات طلایی ارزان

شیرآلات طلایی
3.7/5 - (12 امتیاز)

 

شیرآلات طلایی که اغلب جز شیرآلات لوکس خارجی محسوب می شوند در میان علاقه مندان به سبک دکوراسیون مجلل و لاکچری محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این شیرالات بطور کلی قیمت بالاتری نسبت به انواع کروم و نیکل دارند اما نمونه های ارزان قیمت آن نیز به تازگی وارد بازار شده است که با داشتن رنگ مشابه با روکش آبکاری طلا از دوام و ماندگاری خوبی نیز برخوردار هستند. در این مقاله قصد داریم تا به خصوصیات این نوع شیرآلات، مزایا و معایب و روش های تمیز کردن آنها اشاره کنیم و در پایان چند مدل ارزان قیمت اما با کیفیت خوب را به شما معرفی کنیم.

 

در میان شیرآلات طلایی که تولید برندهای خارجی هستند مدل هایی وجود دارد که جنس آنها از آبکاری طلا است و بسته به ضخامت روکش، قیمت های بسیار بالایی دارند.

 

شیرآلات طلایی ارزان

شیرآلات طلایی

جنس شیرآلات بهداشتی ساختمان آلیاژ برنج است که برخلاف انواع قدیمی طلایی است و ته رنگ سبز ندارد. روکش، رنگ نهایی شیرآلات را تعیین می کند و روش آبکاری آن در دوام و کیفیت رنگ تاثیر بسزایی دارد. روکش طلایی یکی از جدید ترین رنگ های شیرآلات است که به دلیل داشتن زیبایی خیره کننده به خصوص برای سرویس های بهداشتی با دکوراسیون مجلل و لوکس مناسب است. این مدل روکش در دو حالت براق و مات تولید می شود.

شیرآلات طلایی می تواند آبکاری طلای واقعی داشته باشد که بسته به ضخامت روکش قیمت متفاوتی پیدا می کنند اما در نهایت بسیار گران قیمت هستند. در گذشته شیرآلات لوکس تنها به تولیدات خارجی اختصاص داشته و در بازار نمونه های وارداتی آن را با قیمت های بسیار بالا مشاهده می کردیم اما امروزه به لطف پیشرفت صنایع شیرآلات نمونه‌های ارزان و در عین حال با کیفیت شیرآلات طلایی نیز توسط کارخانه های داخلی تولید می شود.

شیرآلات طلایی ارزان ساخت کارخانجات داخلی اگرچه اختلاف قیمت قابل توجهی با مدل های آلمانی و ایتالیایی دارند اما کیفیت آنها نیز دست کمی از آن ها نداشته و دارای دوام و ماندگاری بالا به لحاظ رنگ و کارایی است. جنس روکش آنها عمدتا برنج جلا داده شده است.

 

مزایا و معایب شیر های طلایی

بزرگترین مزیت شیرآلات طلایی پس از زیبایی، تمیز کردن آسان آن است و تنها ایراد آن قیمت بالاتر نسبت به مدلهای کروم و نیکل است. البته همانطور که گفته شد در نمونه های تولید داخلی مسئله قیمت تا حد زیادی تعدیل شده است.

 

بیشتر بدانید: انواع شیرآلات لوکس خارجی برای سرویس بهداشتی و حمام

 

روش های تمیز کردن شیرآلات طلایی

2 20 - شیرآلات طلایی ارزان

تمیز کردن شیرآلات تاثیر قابل توجهی در زیبایی سرویس بهداشتی دارد. اما روش تمیز کردن و نوع شوینده باید متناسب با جنس روکش باشد. استفاده از شوینده های اسیدی و خورنده و برس های سیمی باعث خوردگی شیرآلات، کدر و زخمی شدن آنها می شود.

شیرآلات طلایی

برای تمیز کردن شیرآلات طلایی بهتر است که از پارچه و اسفنج و شوینده‌های ملایم نظیر آب و صابون استفاده کنید و در پایان با استفاده از یک حوله تمیز آن را خشک کنید. اگر شیرآلات شما رسوب گرفته، بهترین شوینده برای جرم زدایی استفاده از سرکه و جوش شیرین و یا نمک است.

 

فروشگاه مدرن ساختمان

مدرن ساختمان بورس لوازم بهداشتی آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی از نوع فروشگاه اینترنتی است که همه مدل اقلام مورد نیاز ساختمان را می توانید در آن پیدا کنید. نقطه قوت این فروشگاه تنوع بالای اجناس آن است که هم محصولات خارجی در آن یافت می شود و هم انواع باکیفیت تولید داخلی که اغلب از برندهای معتبری هستند که به دلیل داشتن کیفیت ممتاز اقدام به صادرات محصولات خود می نمایند. در ادامه تعدادی از شیرآلات طلایی ارزان قیمت که در مدرن ساختمان عرضه می شود را به شما معرفی می کنیم. توجه داشته باید این محصولات تولید برندهای داخلی بوده که هم به بصورت ست 4 تایی و هم بصورت تکی قابل سفارش هستند.

 

شیرآلات طلایی ارزان ساخت کارخانجات داخلی اغلب با روکش برنج جلا داده شده هستند که ضمن داشتن اختلاف قیمت قابل توجه از دوام  و کیفیت بالا برخوردار هستند.

 

بیشتر بدانید: برای خرید شیرآلات به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

معرفی چند نمونه شیرآلات طلایی ارزان و باکیفیت

شیرآلات طلایی

ست کامل شیرآلات طلایی رابو مدل توپاز: این ست با طراحی خاص و رنگ طلایی مات برای سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب است. جنس محصول از آلیاژ برنج است که به دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، اکسایش و خوردگی مناسب ترین نوع آلیاژ در تولید شیرآلات است. برای آبکاری شیر از روش تبخیر تحت خلا (PVD) استفاده شده است که باعث می شود تا روکش به مرور زمان دچار تغییر رنگ نشود.

شیرآلات طلایی

ست کامل شیرآلات جزیره مدل رادین طلایی مات: این ست ضمن کارایی منحصر بفرد از دوام و استحکام بالا و مقاومت در برابر تغییر رنگ برخوردار است. کلیه شیرآلات این ست دارای کارتریج اتریشی و پرلاتور برای صرفه جویی در مصرف آب هستند و مشکل چکه کردن آب را نخواهند داشت. روکش دارای خاصیت آنتی باکتریال و استاتیک است و در برابر شست و شو و مواد شوینده مقاوم است.

شیرآلات طلایی

ست کامل شیرآلات راشین مدل سوشیز طلایی: این ست با رنگ طلایی براق برای آشپزخانه های با سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب است. جنس روکش تیتانیوم با کیفیت آبکاری PVD است که به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی شود.

شیرآلات طلایی

ست کامل شیرآلات کویران آذر مدل میلان طلایی براق: دارای ۱۰ سال ضمانت و خدمات پس ازفروش است. آبکاری این شیر زیبا از نوع PVD است که به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد، پلاتور مصرف شده در این شیر از جنس برنج است و دارای سیستم کاهنده مصرف آب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *