بلاگ

معرفی بهترین مدل های شیرآلات کرومات

Best chromate faucets - معرفی بهترین مدل های شیرآلات کرومات
5/5 - (1 امتیاز)

شیر آلات کروم، نوعی شیر آلاتی هستند که روکش آن‌ها از فلز کروم ساخته شده است. بهترین مدل های شیرآلات کرومات به صورت براق و دارای زرق و برق بیشتری هستند. این شیرآلات در برابر خط و خش و کثیفی از مقاومت بیشتری نیز برخوردار هستند.

کروم یک فلز سخت به رنگ نقره ای _ خاکستری است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. ویژگی این شیرآلات خاص برخورداری از طرح ها و رنگ های مختلفی است که آن را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می کند. در ادامه به معرفی بهترین مدل های شیرآلات کرومات پرداخته ایم.

آبکاری شیرآلات کروم

یکی از ویژگی های بهترین مدل های شیرآلات کرومات، آبکاری آن است. کروم یک فلز جلاپذیر و مقاوم در برابر کدر شدن است و برای آبکاری شیرآلات بهداشتی مناسب است. شیرآلات کروم یک لایه نازک از فلز کروم را بر روی فلز نیکل دارند که ضخامت آن حدود یک میکرون است و به این نوع آبکاری، آبکاری نیکل کروم می گویند.

شیرآلات بهداشتی که روکش آنها از فلز کروم است، از انواع متداول آبکاری هستند که از دیرباز تاکنون استفاده می شوند. کروم یک فلز نقره ای _ خاکستری است که می تواند براق یا مات باشد و بنابراین شیرآلات کروم براق و کروم مات نیز داریم.

بهترین مدل های شیرآلات کرومات علاوه بر مقاومت در برابر خط و خش، دچار لکه نمی شوند و به راحتی می توان آن ها را با آب شستشو داد.

بیشتر بدانید: شوتینگ توالت فرنگی چیست

 

مزایای شیرآلات کرومات

مزایای شیرآلات کرومات

ویژگی های مثبت را می توان برای شیر آلات کروم بر شمرد:

  1. استفاده از شمش برنج آنالیز با مس >۵۹% و سرب <۲/۵%
  2. استفاده از کارتریج های با کیفیت اروپایی kerox (مجارستان) و citec (اسپانیا)
  3. بسته بندی محکم و زیبا
  4. آبکاری براق و با ضخامت بالا درسطح نیکل (حداقل ۱۵ میکرون)
  5. خدمات پس از فروش عالی
  6. پشتوانه قوی و تحویل به موقع کالا
  7. استفاده از قطعات استاندارد
  8. کیفیت یکسان و همیشگی کالا
  9. استفاده از نئوپرل پرلاتور آلمان (Neoperl Pelator)

انواع مدل های شیرآلات کرومات

یکی از ویژگی شیرآلات کروم، تنوع آن ها است؛ این محصول را در انواع مختلفی می توان پیدا کرد و برخی از بهترین مدل های شیرآلات کرومات عبارتند از:

  • شیر ظرفشویی فنری
  • شیر ظرفشویی شاوری
  • شیر ظرفشویی دومنظوره
  • شیر روشویی پایه بلند
  • شیر توالت و حمام

انواع مدل های شیرآلات کرومات

عدم لکه پذیری و آسانی نظافت

عدم لکه پذیری و آسانی نظافت دیگر ویژگی مدل های شیرآلات کرومات است؛ این شیرآلات کدر و لک نمی شوند و به راحتی قابلیت شستشوی با آب دارد.

بنابراین اثر انگشت و لک آب روی این شیرآلات پایدار نیست و راحت پاک می شود. اگر شیرآلات کروم را دوست دارید اما از اثر انگشت و لک آب ناراحت می شوید، شیرآلات کروم مات را انتخاب کنید که کمتر لک می گیرند.

هماهنگی با هر سبک ساختمان

فرقی نمی کند آشپزخانه یا سرویس بهداشتی شما بر پایه چه سبکی ساخته شده باشد، هماهنگی با هر سبک ساختمان از جمله ویژگی های بهترین مدل های شیرآلات کرومات است. این شیرآلات به دلیل بهره‌گیری از رنگ خنثی، با هر رنگ دیگری تلفیق شده و می توان آن را در هر سبک و رنگ دکوراسیونی استفاده کرد.

این بی طرفی رنگ شیرآلات کروم، به شما امکان می دهد تا آن را با هر لوازم و اکسسوری دیگری نیز همخوان کنید و یک هماهنگی زیبا ایجاد کنید.

هماهنگی شیرآلات کرومات با هر سبک ساختمان

آبکاری PVD

بهترین مدل های شیرآلات کرومات از آبکاری PVD بهره می گیرند؛ آبکاری PVD یا لایه نشانی در خلا، یک روش فیزیکی است که با استفاده از فاز بخار، پوشش های نازک و مقاوم را بر روی قطعات فلزی یا غیر فلزی ایجاد می کند. این روش دارای ویژگی های زیر است:

  • افزایش سختی، مقاومت در برابر خوردگی، فرسایش، زنگ زدگی و حرارت
  • ایجاد رنگ ها و پوشش های متنوع و زیبا
  • سازگاری با محیط زیست و تجزیه پذیری
  • کنترل دقیق و کیفیت بالای پوشش
  • کاهش هزینه ها و افزایش عمر مفید قطعات

بیشتر بدانید: 5 علت هرز شدن شیر آب اهرمی

قیمت شیر کروم چقدر است؟

قیمت شیرآلات کروم بستگی به برند، کیفیت، طرح و رنگ آنها دارد. برای مشاهده قیمت بهترین مدل های شیرآلات کرومات می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی مدرن ساختمان مراجعه کنید.

همچنین می توانید از این سایت برای مقایسه قیمت شیر آلات کروم با شیر آلات دیگر استفاده کنید. به طور کلی، شیر آلات کروم از شیر آلات استیل گران‌تر هستند، اما از زیبایی و مقاومت بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *