بلاگ

شیرآلات کروم چه ویژگی هایی دارد

Chromate faucets - شیرآلات کروم چه ویژگی هایی دارد
5/5 - (1 امتیاز)

شیر آلات کروم، نوعی شیر آلاتی هستند که روکش آن‌ها از فلز کروم ساخته شده است. کروم یک فلز سخت به رنگ نقره ای _ خاکستری است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. ویژگی شیرهای کروم برخورداری از طرح ها و رنگ های مختلفی است که آن را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می کند.

شیر آلات کروم براق، زرق و برق بیشتری دارند و شیر آلات کروم مات، در برابر خط و خش و کثیفی مقاوم تر هستند. شیر آلات کروم شیری و شیر آلات کروم سفید نیز دارای دو رنگ بندی دیگری هستند. شیر آلات کروم شیری رنگ زیبا و زنده تری دارند و شیر آلات کروم سفید رنگی کلاسیک دارند.

آبکاری شیرآلات کروم

یکی از ویژگی های شیرآلات کروم آبکاری آن است. شیرآلات بهداشتی که روکش آنها از فلز کروم است، از انواع متداول آبکاری هستند که از دیرباز تاکنون استفاده می شوند. کروم یک فلز نقره ای _ خاکستری است که می تواند براق یا مات باشد و بنابراین شیرآلات کروم براق و کروم مات نیز داریم.

کروم یک فلز جلاپذیر و مقاوم در برابر کدر شدن است و برای آبکاری شیرآلات بهداشتی مناسب است. شیرآلات کروم یک لایه نازک از فلز کروم را بر روی فلز نیکل دارند که ضخامت آن حدود یک میکرون است و به این نوع آبکاری، آبکاری نیکل کروم می گویند.

این شیرآلات علاوه بر مقاومت در برابر خط و خش، از کدر و لک شدن نیز جلوگیری می کنند و با آب شستشو داده می شوند.

بیشتر بدانید: تمیز کردن و برق انداختن شیرآلات طلایی

آبکاری شیرآلات کروم

مزایای شیرهای کروم

ویژگی های مثبت را می توان برای شیر آلات کروم بر شمرد:

  • براقیت و زیبایی بالا
  • مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • هماهنگی با هر سبک و دکوراسیون
  • نظافت آسان و عدم لکه پذیری
  • دوام و ماندگاری بالا
  • هماهنگی با هر سبک

نظافت آسان و عدم لکه پذیری

شاید بتوان یکی از اصلی ترین ویژگی های شیرآلات کروم را نظافت آسان و عدم لکه پذیری دانست. شیرآلات کروم کدر و لک نمی شوند و با آب شستشو داده می شوند.

اثر انگشت و لک آب روی این شیرآلات پایدار نیست و راحت پاک می شود. اگر شیرآلات کروم را دوست دارید اما از اثر انگشت و لک آب ناراحت می شوید، شیرآلات کروم مات را انتخاب کنید که کمتر لک می گیرند.

نظافت آسان و عدم لکه پذیری شیرآلات کروم

هماهنگی با هر سبک آشپزخانه

یکی دیگر از ویژگی های شیرآلات کروم را می توان هماهنگی با هر سبک آشپزخانه دانست. شیرآلات کروم، نوعی شیرآلاتی هستند که با هر سبک دکوراسیونی سازگار هستند. رنگ کروم یک رنگ خنثی است و با هر رنگ دیگری تلفیق می شود و می توانید آن را در هر سبک و رنگ دکوراسیونی استفاده کنید.

این بی طرفی رنگ شیرآلات کروم، به شما امکان می دهد تا آن را با هر لوازم و اکسسوری دیگری نیز همخوان کنید و یک هماهنگی زیبا ایجاد کنید.

مقاومت در برابر خط و خش

شیرآلات کروم، به دلیل داشتن یک لایه نازک از فلز کروم بر روی فلز نیکل، دارای مقاومت بالایی در برابر خط و خش هستند. این یعنی روی آنها به راحتی خط نمی افتد و زیبایی آنها تا سال ها حفظ می شود.

شیرهای کروم مات، در برابر خط و خش و کثیفی بهتر عمل می کنند زیرا آن ها را کم‌تر نشان می دهند. شیرآلات کروم براق، زرق ‌و برق بیشتری دارند و نور را زیباتر بازتاب می دهند اما در عوض نیازمند نگهداری و تمیز نگه‌داشتن بیشتری هستند.

شیر کروم بخریم یا استیل؟

شیر کروم بخریم یا استیل؟

شیرآلات کروم یا استیل، انتخابی بر اساس سلیقه فردی و دکوراسیون منزل است. هر دو رنگ کروم و استیل رنگ های خنثی هستند که با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می شوند.

شیرآلات استیل با روش PVD و شیرآلات کروم با روش نیکل کروم آبکاری می شوند. گاهی نیز ممکن است شیرهای کروم با روش PVD آبکاری شوند.

بیشتر بدانید: علت و رفع چکه کردن شیر اهرمی

قیمت شیر کروم چقدر است؟

قیمت شیرآلات کروم بستگی به برند، کیفیت، طرح و رنگ آنها دارد. برای مشاهده قیمت های شیر آلات کروم می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی مدرن ساختمان مراجعه کنید.

همچنین می توانید از این سایت برای مقایسه قیمت شیر آلات کروم با شیر آلات دیگر استفاده کنید. به طور کلی، شیر آلات کروم از شیر آلات استیل گران‌تر هستند، اما از زیبایی و مقاومت بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *