بلاگ

توالت فرنگی سه شوتینگ چیست؟

قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ
5/5 - (2 امتیاز)

بر خلاف توالت ایرانی، توالت های فرنگی از پمپاژ چند جهته آب برای دفع فضولات بهره می برند که یکی از آنها سیستم سه شوتینگ است. قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ برای برخی جای سؤال دارد زیرا یکی از بهترین نوع از انواع توالت فرنگی شناخته می شود.

به طور کلی پارامترهایی همچون برند، نوع سیستم آبریزی در سه شوتینگ و همچنین وال هنگ یا زمینی بودن بر قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ تأثیرگذار است.

سیستم شوتینگ در توالت فرنگی چیست؟

توالت فرنگی های قدیمی با سه مشکل عمده از جمله مسدود شدن مجرا، مصرف بالای آب و بوی بد ناشی از مواد دفعی روبرو بودند؛ این سه مشکل در توالت فرنگی‌های جدید با بهره‌گیری از سیستم شوتینگ به صورت کامل حل شده است.

شوتینگ در توالت فرنگی در واقع به شکل یک کانال باریک است که بر اساس قوانین سیالات، قرارگیری آب درون این کانال‌ها باعث ایجاد مکش شده و آن را به سمت کانال تخلیه و فاضلاب متصل به توالت فرنگی هدایت می کند.

طبیعتاً قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ به نسبت توالت های قدیمی، گران‌تر است اما سیستم‌های مجهز به شوتینگ در بین انواع سیستم تخلیه توالت فرنگی، از بهترین و کارآمدترین روش های تخلیه در این نوع از توالت هستند.

بیشتر بدانید: پرفروش ترین مدل توالت فرنگی

سیستم شوتینگ در توالت فرنگی چیست؟

قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ چقدر است؟

توالت فرنگی سه شوتینگ محصولی است که در آن از سیستم تخلیه توربوجت استفاده می‌شود، سیستمی که در آن سه کانال تخلیه یا در حقیقت سه شوتینگ وجود دارد؛ دو شوتینگ در فضای بالای کاسه توالت و یک شوتینگ در انتهای آن قرار دارد.

در این سیستم پس از ورود آب به شوتینگ ها، مکش طبیعی ایجاد شده و محتویات توالت در مدت زمان بسیار کوتاهی تخلیه شده و وارد مجرای فاضلاب می‌شود.

در ادامه دو مورد از سیستم های تخلیه توالت فرنگی که از سیستم تخلیه شوتینگ استفاده می کنند معرفی شده است با ذکر این نکته که قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ در این دو مورد ممکن است اندکی با هم تفاوت داشته باشند.

توالت فرنگی سه شوتینگ واترجت

همانطور که در بخش قبل از قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ گفته شد، این توالت ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. سیستم تخلیه واترجت یا Water Jet Flushing System از جدیدترین سیستم های تخلیه محسوب می‌شود که از روش شوتینگ استفاده می‌کند.

در این نوع سیستم تخلیه توالت فرنگی، علاوه بر دارا بودن سوراخ های سیستم ریزشی، آب از طریق کانالی به شوتینگی که در عمق کاسه قرار گرفته وارد می شود و سپس با فشار زیاد عملیات تخلیه را انجام می دهد.

در حقیقت این نوع توالت فرنگی از سیستم تخلیه ریزشی برای شستشوی کاسه توالت فرنگی و از سیستم شوتینگ برای تخلیه کامل توالت فرنگی استفاده می‌کند.

توالت فرنگی سه شوتینگ واترجت

مزیت توالت فرنگی واتر جت

مزیت مهم این نوع سیستم تخلیه توالت فرنگی، حجم کم آب مصرفی و همچنین زمان انتظار کم برای تخلیه نسبت به مدل های قبلی است. همچنین صدای کم در هنگام تخلیه از مزیت های دیگر این نوع سیستم محسوب می‌شود.

از لحاظ قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ ممکن است با قیمت بالاتری مواجه شوید اما این در نهایت بر میزان مصرف آب شما تأثیر خواهد گذاشت.

سیستم تخلیه توربوجت

سیستم تخلیه توربوجت

سیستم تخلیه توربوجت که به Turbo Jet Flushing System نیز معروف است، تقریباً همانند سیستم تخلیه واترجت عمل می کند و مبتنی بر مکانیزم شوتینگ است؛ تفاوت این دو سیستم در مکانیزم شستشوی کاسه توالت فرنگی است.

همانطور که اشاره شد در سیستم تخلیه واترجت شستشوی کاسه توالت فرنگی همانند سیستم ریزشی است اما در سیستم توربو جت سیستم تخلیه توالت فرنگی، علاوه بر سیستم شوتینگی که در کف توالت فرنگی تعبیه شده است در بالای کاسه نیز دو سیستم شوتینگ دیگر قرار داده شده است که عملیات تخلیه آب را کوتاه تر می کند.

در حقیقت شستشوی کاسه توالت در مدت زمان کمتر و با مصرف آب کمتر در مقایسه با دیگر مدل‌ها صورت می پذیرد. البته این کوتاهی زمان در حدود ۵ ثانیه است اما تأثیر خود را بر قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ می گذارد.

بیشتر بدانید: قیمت توالت فرنگی خودشور

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت توالت فرنگی سه شوتینگ پرداختیم؛ همانطور که عنوان شد عواملی همچون برند، نوع سیستم آبریزی در سه شوتینگ و همچنین وال هنگ یا زمینی بودن بر قیمت توالت فرنگی های سه شوتینگ تأثیرگذار است.

شما می توانید برای تهیه بهترین مصالح ساختمانی و با کیفیت ترین توالت فرنگی ها به فروشگاه مدرن ساختمان مراجعه کرده یا اپلیکیشن مدرن ساختمان را از کافه بازار دانلود کرده و از تخفیف های آن برخوردار شوید. همچنین برای مشاوره بیشتر می توانید با تلفن های تماس موجود بر روی وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *