بلاگ

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک
Rate this post

اگر که متراژ خانه شما پایین است و بطبع سرویس بهداشتی کوچکی دارد، خواندن مقاله راهنمای انتخاب کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک را به شما توصیه می کنیم.

معمولاً در منازل به خصوص هنگامی که متراژ بنا کم باشد، سرویس بهداشتی کوچک نیاز به طراحی هوشمندانه ای دارد تا بزرگتر به نظر برسد. به همین علت باید هنگام انتخاب رنگ و طرح کاشی وسرامیک دکراتیو و دیگر مواردی که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دقت زیادی داشت تا کوچک بودن آن به چشم نیاید.

هنگام طراحی این محیط باید به بهداشت، زیبایی و آرامش آن توجه داشت و تمام فاکتورهای به کار رفته در آن را با وسواس بیشتری انتخاب کرد. پس باید روی مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک، رنگ و طرح آن‌ها نیز دقت کافی داشت.

هر گونه اشتباه در انتخاب طرح و رنگ کاشی می تواند موجب بی نظمی در این فضای کوچک شود پس لازم است تا با دقت بیشتری کاشی سرویس بهداشتی را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید:راهنمای خرید روشویی

راهنمای خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک

این روزها که بسیاری از مردم توانایی خرید خانه بزرگ را ندارند و به علت افزایش جمعیت، خانه ها کوچک ساخته می شوند، سایر اجزای خانه مانند اتاق ها، آشپزخانه، حمام و دستشویی و… نیز کوچک هستند. کوچک بودن دستشویی باعث میشود تا نتوانیم آن را به روشی زیبا و جادار، کاشی و سرامیک نکنیم.

از چیدمان لوازم و تجهیزات اصلی حمام و دستشویی که بگذریم، نوبت به انتخاب کاشی ها می رسد. انتخاب کاشی چندان هم کار ساده ای نیست. به خصوص وقتی مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را انتخاب می کنیم.

هر گونه اشتباه در انتخاب طرح و رنگ کاشی می تواند موجب بی نظمی در این فضای کوچک شود پس لازم است تا با دقت بیشتری کاشی سرویس بهداشتی را انتخاب کنید.

سرویس بهداشتی جزو بخش‌های پرکاربرد منزل است که باید طراحی آن به خوبی صورت گیرد. در این صورت از نظر سلامت و زیبایی، نیاز ساکنین را برطرف می‌کند. اولین بخش که هنگام طراحی سرویس بهداشتی اجرا می‌شود، سرامیک و مدل کاشی سرویس بهداشتی است. خطای دید می‌تواند یک محیط کوچک را بزرگ نشان دهد و بالعکس، از این رو باید از خطای دید بهره برد و سرویس‌های بهداشتی کوچک را با طراحی و انتخاب رنگ و مدل سرامیک مناسب، بزرگ‌تر نشان داد

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک

کاشی ها در انواع سایز ها و طرح های مختلف موجود هستند، بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب سایز کاشی سرویس بهداشتی و حمام به ابعاد آن ها توجه کنید. برای سرویس بهداشتی های کوچک، از کاشی های کوچک و برای سرویس بهداشتی های بزرگ از کاشی های بزرگ استفاده می شود.

اگر شما تمایل دارید از کاشی های بزرگ برای سرویس بهداشتی منزل خود استفاده کنید، باید به استحکام دیوار و سقف و وزن کاشی توجه داشته باشید. اما دقت کنید که کاشی ها را با احتیاط انتخاب نمایید. چرا که کاشی، بخش زیادی از منظره سرویس بهداشتی را به خود اختصاص می‌دهد و می‌توانید به کمک آن، بخش عظیمی از زیبا شدن سرویس بهداشتی را ترتیب دهید.

اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید، باید کاشی و سرامیکی را انتخاب کنید که در برگشت و انعکاس نور بهتر عمل کند. از این رو بهتر است مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک، مدل‌های صیقلی باشد.

برخی از کاشی‌ها حالتی مات دارند و ممکن است زیبایی خاصی داشته باشند، ولی برای فضاهای کوچک مناسب نیست. استفاده از سرویس بهداشتی مات باعث می‌شود تا فضا کوچک‌تر به نظر برسد.

طرح کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک

قبل از اینکه برای انتخاب طرح و رنگ کاشی حمام تان تصمیم گیری کنید، باید موضوع نظافت آنها را مد نظر بگیرید. سرامیک سرویس بهداشتی کوچک نیز علاوه بر این که باید با دکوراسیون دیگر اجزا هماهنگ باشد، باید فضا را زیباتر و جادارتر نیز نشان دهد. معمولاً طرح‌هایی با گل های برجسته می‌توانند برای فضاهای کوچک مناسب باشند.

این طرح‌ها، دیوار را برجسته و سه بعدی نشان می‌دهند و باعث می‌شود تا احساس کنید، بزرگ‌تر از حالت عادی خود هستند. طرح‌های چهارخانه اصلا مناسب سرویس هایی با متراژ کوچک نمی باشند. سرامیک سرویس بهداشتی کوچک نیز بهتر است خط‌ هایی یک‌ طرفه و راه‌ راه داشته باشد.

امروزه در بازار، طرح‌های سه بعدی وجود دارند که بسیار زیبا و شکیل می باشند. شما می‌توانید طرح‌هایی از طبیعت را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. این طرح‌ها معمولاً جالب و جذاب هستند

بهترین رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک

رنگ ها در دکوراسیون داخلی جادو می کنند. استفاده مناسب از رنگ ها همان کاری است که یک طراحی خوب با بد را مشخص می کند. کاشی و سرامیک تاثیر زیادی در رنگ این فضای کوچک دارد. بنابرین مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را از رنگ های مناسب انتخاب کنید.

برای ایجاد نمایی دلبازتر از رنگ هایی با تم روشن و ترجیحا براق استفاده کنید. رنگ های روشن به خصوص برای سرویس های بهداشتی بدون پنجره و کوچک بهترین پیشنهاد است. زیرا هم نور محیط را منعکس می کند و هم تمیزی را نشان می دهد.

تونالیته رنگ سفید با هر سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی هماهنگ هستند و فضایی شیک و لوکس را ایجاد می کنند. اما به جز رنگ سفید انتخاب های دیگری هم دارید. خبر خوب اینکه همه شرکت های تولید کننده کاشی، رنگبندی کاملی را از تولیدات خود عرضه می کنند و قدرت انتخاب بیشتری دارید.

امروزه در بازار، طرح‌های سه بعدی وجود دارند که بسیار زیبا و شکیل می باشند. شما می‌توانید طرح‌هایی از طبیعت را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. این طرح‌ها معمولاً جالب و جذاب هستند

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک

یکی از بهترین راه ها برای داشتن دکوراسیون خاص و لوکس توجه به کاشی کاری سرویس های بهداشتی است. در انتخاب کاشی توالت و کاشی سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به ارتفاع سقف توجه کنید.

گاهی سقف سرویس بهداشتی کوتاه است. با انتخاب یک مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک با طرح عمودی و ساده می توان فضا را بلندتر از اندازه واقعی نشان داد. به همین ترتیب برای انتخاب کاشی توالت و سرویس بهداشتی با عرض کم، می توانید از نصب کاشی هایی با طرح افقی بیشترین بهره را ببرید.

بهتر است با یک رنگ روشن، دیوارها را کاشی کنید و از طرح های عمودی یا افقی به صورت نواری در کاشیکاری سرویس بهداشتی استفاده کنید. استفاده از مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک با طرح های شلوغ و درهم اصلا پیشنهاد نمی شود.

بیشتر بدانید:معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

هنگامی که می‌خواهید سرویس بهداشتی کوچک را طراحی کنید، باید از سرامیک و کاشی رنگ روشن و براق استفاده کنید. چرا که اینگونه طیف رنگ به شما کمک  می‌کند تا فضای این محیط را دلگیر و کوچک‌تر نکنید. سرامیک سرویس بهداشتی کوچک را می‌توان طرح دار انتخاب کرد، ولی بهتر است طرح ساده‌تر و با رنگی روشن باشد

برای خرید انواع کاشی و سرامیک با کیفیت های عالی و از هر برندی، ما به شما فروشگاه مدرن ساختمان را پیشنهاد میکنیم. نوع بی نظیری از انواع لوازم بهداشتی مورد نیاز آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی از برندهای معروف در این فروشگاه با قیمت های مناسب عرضه می شود. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

2 نظر در “راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک

  1. ریحانه علیزاده گفت:

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

  2. ماریا رضایی گفت:

    سلام
    معرفی عالی، بعضی از ای باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *