بلاگ

5 نکته برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس

Luxurious Bathroom - 5 نکته برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه دیگر سرویس بهداشتی یکی از مکان های پیش پا افتاده و گوشه حیاط نیست بلکه با به کارگیری چندین نکته و با هر بودجه ای می توان سرویس بهداشتی لوکس برای منزل و محل کار خود ایجاد کرد.

برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس نکاتی باید مورد توجه قرار بگیرد که بیش از هرچیز به نوع کاشی کاری، نور پردازی و انتخاب وسایل سرویس بهداشتی از جمله نوع توالت باز می گردد. در ادامه بیشتر با این نکات آشنا خواهید شد.

نکاتی برای ایجاد سرویس بهداشتی لوکس

بسیاری از افراد دوست دارند که سرویس‌های بهداشتی محل کار یا خانه خود را با طرح های لوکس و خاص طراحی کنند. با هزینه مناسب و متریال‌های مناسب می‌توانید این بخش را جذاب و خاص کنید. طراحی لوکس برای سرویس بهداشتی نیازمند جزئیات زیادی است.

برخی از موارد کلی برای ایجاد سرویس بهداشتی لوکس عبارتند از:

  1. به کارگیری کاشی مناسب
  2. شیرآلات خوش رنگ و با کیفیت
  3. روشویی کابینتی
  4. نورپردازی
  5. استفاده از گل طبیعی
  6. استفاده از دوش و آینه های دیجیتال
  7. هماهنگی اکسسوری های داخل حمام
  8. استفاده از آثار هنری و مجسمه یا تابلوهای نقاشی
  9. استفاده از تزئینات خاص مانند جامسواکی و جا صابونی هایی که با دیگر بخش ها هماهنگ باشند.
  10. استفاده از رنگ های مناسب

نکاتی برای ایجاد سرویس بهداشتی لوکس

بهره‌گیری از روشویی کابینتی pvc

یکی از مهمترین اجزای سرویس بهداشتی که نقش مهمی در ایجاد سرویس بهداشتی لوکس دارد، نوع روشویی است. روشویی کابینتی پی وی سی برای هر نوع فضا و سبکی مناسب است.

این روشویی ها با در اختیار قرار دادن فضایی مناسب جهت قرار دادن وسایل، گزینه ای مناسب برای ایجاد سرویس بهداشتی و حمام لوکس به شمار می روند و تمام انتظارات شما در مورد داشتن سرویس بهداشتی لوکس را به طور باور نکردنی برآورده می کنند.

نوع پی وی سی این روشویی در بین مشتریان بسیار محبوب می باشد و البته ضمن طراحی و زیبایی خاص ، از نصب بسیار آسانی نیز برخوردار است. رنگ بندی متنوع، دوام و طول عمر بالا، ضد خش، وزن بسیار سبک و نصب آسان و کم هزینه از دیگر مزایای روشویی کابینتی pvc است.

کاشی لوکس برای سرویس بهداشتی

اگر می خواهید سرویس‌های بهداشتی خود را با طرح های لوکس و خاص زیبا کنید، باید به استانداردهای بهداشتی و ضد آب بودن کفپوش و متریال‌های این بخش توجه کنید. این استانداردها با مکان های دیگر متفاوت هستند.

یکی از متریال‌های مهم در سرویس بهداشتی لوکس، کاشی و سرامیک هستند. کاشی و سرامیک باید از نظر رنگ و مواد با کیفیت باشند تا در طول زمان دچار آسیب و تغییر رنگ نشوند. همچنین باید به راحتی شستشو و تمیز شوند و مقاوم در برابر مواد شیمیایی باشند.

در بخش هایی که ریزش آب دارند، از سرامیک و کاشی لعاب دار استفاده کنید. اگر از چوب یا سنگ طبیعی استفاده می کنید، از پوشش‌های رزینی برای محافظت از آنها استفاده کنید. همچنین از طیف رنگی مناسب، برگشت و انعکاس نور و سرامیک‌های صاف و صیقلی برای ایجاد فضایی زیبا و تماشایی استفاده کنید.

سنگ مناسب برای توالت ایرانی و فرنگی

کاسه روشویی لوکس

روشویی یکی از بخش های مهم سرویس‌های بهداشتی است که باید به زیبایی و مدرن بودن آن توجه کنید. روشویی های مختلفی در سالهای اخیر طراحی و تولید شده اند که انتخاب آنها بستگی به فضای سرویس بهداشتی دارد. برای فضاهای کوچک معمولاً از روشویی های کابینتی استفاده می شود.

برای انتخاب روشویی مناسب باید چند نکته را در نظر بگیرید. مکان مناسب را برای نصب روشویی پیدا کنید. اندازه روشویی را با توجه به فضای سرویس بهداشتی تنظیم کنید. جنس سنگ روشویی نیز نقش مهمی در ایجاد سرویس بهداشتی لوکس دارد.

سنگ های طرح دار یا کوتینگ روشویی یا کاسه های شیشه ای روکار از جمله کاسه روشویی لوکس برای سرویس بهداشتی به شمار می روند.

سنگ مناسب برای توالت ایرانی و فرنگی

تکنولوژی باعث شده است که جوامع به سمت زندگی راحت تر حرکت کنند. تجهیزات مختلفی در زندگی افراد برای راحتی آنها طراحی و تولید شده است.

سرویس های بهداشتی خانه ها هم از این موضوع مستثنی نیستند. برای انتخاب توالت مناسب برای سرویس بهداشتی لوکس باید به موارد مهمی توجه کنید. توالت های سنتی و فرنگی بر اساس شرایط خانه ها استفاده می شوند.

توالت ایرانی لوکس

داشتن سرویس بهداشتی لوکس با توالت ایرانی دارای طراحی زیبا و مدرن، راحت و بهداشتی میسر است. توالت ایرانی لوکس دارای ویژگی هایی مانند:

  • داشتن سیفون دار یا ریم بسته برای جلوگیری از بوی بد و پاشیدگی آب
  • داشتن نشیمن طبی یا نیمه طبی برای حفظ سلامتی مفاصل و عضلات
  • داشتن کیفیت بالا و مقاومت در برابر خوردگی و ترک خوردگی
  • داشتن طرح های متنوع و زیبا با رنگ های مختلف
  • داشتن قیمت مناسب

توالت فرنگی لوکس

خرید توالت فرنگی نقش مهمی برای ساخت سرویس بهداشتی لوکس دارد؛ این وسیله باید دارای سیستم تخلیه آب مدرن باشد که شامل سیستم هایی چون سه شوتینگ است.

علاوه بر این توالت فرنگی لاکچری از بیده و خودشور نیز برخوردار است که استفاده از آن را برای افراد ناتوان راحت تر می کند. در مورد خرید توالت فرنگی های لوکس باید به یک تکه یا دو تکه بودن آن نیز توجه کنید.

استفاده از نور پردازی مناسب در سرویس بهداشتی

استفاده از نور پردازی مناسب

نورپردازی مناسب برای حمام و دستشویی زیبایی و لوکس بودن آنها را افزایش می دهد. نور در سرویس بهداشتی باید نه خیلی کم و نه خیلی زیاد باشد تا چشم را آزار ندهد.

برای فضاهایی که کاشی و سرامیک تیره رنگ دارند از نور سفید و یخی استفاده کنید. برای فضاهایی که کاشی و سرامیک روشن رنگ دارند از رنگ های زرد و طبیعی استفاده کنید.

همچنین برای ایجاد سرویس بهداشتی لوکس می توانید از چند رنگ هالوژن استفاده کنید. چراغ را در بالای آینه سرویس بهداشتی نصب کنید. با این چند اصل ساده می توانید سرویس بهداشتی لوکس و خاص داشته باشید.

شما می توانید برای خرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات ساختمانی جهت ایجاد سرویس بهداشتی لوکس به وبسایت مدرن ساختمان مراجعه کنید و محصول خود را با کیفیت و قیمت مناسب سفارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *