بلاگ

بررسی توالت فرنگی وال هنگ

مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ
5/5 - (1 امتیاز)

قبل از پرداختن به بررسی توالت فرنگی وال هنگ، باید گفت که اصلاح وال هنگ به معنی متصل به دیوار است؛ اما مگر توالت فرنگی را هم می توان به دیوار زد؟ بله!

عموما توالت فرنگی ها همچون صندلی ای روی زمین قرار گرفته اند و به سیستم فاضلاب ساختمان متصل هستند، توالت فرنگی وال هنگ اما چسبیده به دیوار است و سیستم سیفون آن نیز درون دیوار تعبیه شده است.

مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ؛ مدیریت فضا

دیگر دوره سرویس بهداشتی های خیلی بزرگ به سر آمده و آپارتمان های کوچک و متوسط، فضای چندانی برای سرویس بهداشتی ندارند. پس در این وضعیت باید به سراغ شیرآلات توکار و توالت فرنگی های وال هنگ حرکت کرد.

با توجه به اینکه سیستم لوله های توالت فرنگی وال هنگ درون دیوار قرار گرفته است، تنها لگن آن از دیوار بیرون بوده و در نتیجه به نسبت توالت فرنگی های دیگر فضای کمتری را اشغال می کند.

مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ؛ زیبایی و استحکام

مزیتی به نام استحکام و مقاومت بالا

شاید در نگاه اول اینطور به نظر بیاید که اتصال به دیوار چندان محکم و قابل اتکا نباشد؛ اتفاقا این نکته در مزایا و معایب توالت فرهنگی وال هنگ، در دسته مزیت ها جای می گیرد.

توالت فرهنگی های دیگر که روی زمین ایستاده هستند به آسانی تکان می خورند و همچنین بار سنگینی نیز روی ستون آن ها است، اما استفاده از محیط دیوار و نه یک پایه، سبب استحکام قوی توالت فرنگی والت هنگ می شود.

استفاده از فلاش تانک توکار

از دیگر مواردی که در زمینه مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ، کفه را به سود مزیت سنگین می کند، استفاده از فلاش تانک توکار است؛ این مزیت به ویژه در کاهش سر و صدای استفاده از فلاش تانک به چشم می آید.

همچنین سیستم اتصال به فاضلاب نیز برای این توالت ها به صورت توکار است که همین مورد نیز بیشتر سبب کاهش سر و صدای عبور جریان آب خواهد شد و می توان آن را از موارد مثبت در مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ حساب آورد. 

مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ؛ مدیریت فضا

شستشوی آسان

تسهیل در نظافت از دیگر مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ است. توالت فرنگی های معمولی به دلیل قرار گیری پایه بر روی زمین و داشتن نقاط کور پشت آن، فرایند نظافت را وقت گیر و سخت می کند.

در مقابل در توالت فرنگی وال هنگ تنها یک بخش بیرونی وجود دارد که عملیات نظافت آن چندان وقت گیر نیست.

 

قابلیت تنظیم ارتفاع و مصرف آب کم

اندازه توالت فرنگی های معمولی تقریبا ثابت است؛ اما مزیت دیگر از مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ این است که به دلیل آویخته شدن به دیوار، اندازه آن قابلیت تنظیم دارد.

همچنین در توالت فرنگی های نوع وال هنگ، از روش های نوین آب رسانی استفاده شده است و در نتیجه میزان مصرف آب سرویس بهداشتی تا حدود 30 درصد کاهش خواهد داشت.

معایب استفاده از توالت فرنگی وال هنگ

اگرچه در لیست مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ، تعداد مزایا بر معایب غالب است اما برخی موارد نیز به عنوان نقاط منفی این سرویس بهداشتی شناخته می شود که در ادامه به آن پرداخته ایم.

نصب دشوار

برای نصب توالت فرنگی وال هنگ نیاز به متخصص است؛ اینطور نیست که توالت را مستقیم بتوان روی زمین گذاشت و به سیستم فاضلاب خانه متصل کرد.

در واقع این مورد نکته منفی ای در لیست مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ به شمار می آید و نصب آن به قدری حساس است که عموما اگر توسط متخصص انجام نشود، گارانتی محصول باطل خواهد شد.

بیشتر بدانید: استراکچر وال هنگ چیست؟

نیاز به فضا درون دیوار

مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ در برخی موارد تنه به تنه شیرآلات توکار می زند؛ نمونه اش همین نیاز به فضا درون دیوار که امکان نصب آن را در همه ساختمان ها غیر ممکن می کند.

همچون شیرآلات توکار برای توالت فرنگی وال هنگ نیز حدی از ضخامت دیوار نیاز است تا فلاش تانک و لوله های آب درون آن قرار بگیرد.

مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ؛ تعمیرات سخت

فرض کنید توالت فرنگی معمولی شما دچار یک اشکال در سیستم فلاش تانک بشود؛ بسیار خب! خودتان به راحتی می توانید با تهیه قطعه مورد نظر و به راحتی آن را جایگزین کنید.

در توالت فرنگی وال هنگ اما به دلیل همه مواردی که در مورد نصب دشوار گفته شد، اگر هر اشکالی پیش بیاید باید به درون دیوار رجوع کرد و این موضوع باز هم نیاز به متخصص را می طلبد و تمام این موارد یعنی صرف هزینه بیشتر.

مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ؛ تعمیرات سخت

توالت فرنگی وال هنگ بخریم یا نخریم؟

حال که مواردی از مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ را مورد بررسی قرار دادیم احتمالا راحت تر بتوانید در مورد خرید این محصول تصمیم گیری کنید.

توالت فرنگی وال هنگ مزیت هایی در جا نمایی، نظافت، تعیین ارتفاع و مصرف آب خواهد داشت اما در مقابل نصب و تعمیرات آن هزینه های بالایی دارد و روی هر ساختمانی نصب نمی شود، با این تفاسیر انتخاب با شماست.

برای انتخاب توالت فرنگی می توانید به بخش فروشگاه اینترنتی مدرن ساختمان مراجعه نمایید.

در این فروشگاه تنوع گسترده ای از توالت فرنگی  به لحاظ برند، قیمت، طراحی و رنگ ارائه شده است.

قابل توجه است که کلیه محصولات این فروشگاه همگی از انواع با کیفیت ساخت شرکت های خارجی و داخلی هستند که با قیمت های شرکتی به مشتریان عرضه می شود.

برای مشاوره انتخاب توالت فرنگی نیز می توانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت و یا از طریق گفتگوی آنلاین با کارشناسان مدرن ساختمان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *