اخبار

چگونه بهترین شیرآلات حمام یا دوش را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین شیرالات حمام یا دوش را انتخاب کنیم؟
Rate this post

چگونه بهترین شیرآلات حمام یا دوش را انتخاب کنیم؟ اگر می‌خواهید یک شیر حمام یا دوش خوب با قیمت مناسب انتخاب کنید، بهتر است که مطلب زیر را مطالعه نمایید. انتخاب شیرالات مناسب و با کیفیت یکی از موضوعات مهم در دکوراسیون داخلی منزل می باشد. امروزه با توجه به زندگی در آپارتمان ها و نداشتن فضای کافی جهت مانورهای تزییناتی، شما می توانید برای قسمت هایی چون حمام، دستشویی و آشپزخانه از شیرالاتی با کیفیت استفاده نمایید. اگر چه لازم به ذکر است که شیر آلات با توجه به عمر مفید، نوع آب و هوای منطقه، و استفاده از مواد شوینده، بعد از چند سال نیاز به تعویض خواهند داشت.

 

بهترین گزینه برای روکش کردن پوسته خارجی شیرالات ، استیل است؛ زیرا رنگ آن زیبا و نقره ای ، قیمت آن منطقی است و لکه و آلودگی را به خوبی نشان می دهد و شما می توانید سطح شیر را سریع تمیز کنید.

 

چگونه بهترین شیرالات حمام یا دوش را انتخاب کنیم؟

 

جنس شیرآلات

شیرآلات از دو بخش پوسته داخلی و پوسته خارجی تشکیل می شوند. پوسته داخلی شیر در تماس با آب و های هوا است؛ به همین دلیل باید برای ساخت پوسته داخلی آن از آلیاژهای مقاوم و واکنش ناپذیر استفاده شود. بهترین آلیاژ برای ساخت قسمت داخلی شیرآلات ، آلیاژ برنج است. گاهی اوقات از سرب خشک نیز در ساخت پوسته داخلی شیر استفاده می شود. شیرهای سربی، قیمت پایینی دارند؛ اما ما به شما توصیه می کنیم که سراغ خرید این مدل شیرآلات نروید؛ زیرا پس از مدتی، سرب در آب حل می شود که این موضوع برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است.

به همین دلیل، خرید شیرهای برنجی را به شما توصیه می کنیم. پس از اینکه قسمت داخلی شیر ساخته شد، آن را با آلیاژ مناسبی روکش می کنند. فلزاتی مانند برنج، برنز، مس، نیکل و استیل از جمله آلیاژهای مورد استفاده برای ساخت شیرآلات هستند. بهترین گزینه برای روکش کردن پوسته خارجی شیر، استیل است؛ زیرا رنگ آن زیبا و نقره ای ، قیمت آن منطقی است و لکه و آلودگی را به خوبی نشان می دهد و شما می توانید سطح شیر را سریع تمیز کنید.

 

بیشتر بدانید:رسوب زدایی شیرآلات و روش های انجام آن

 

ارتفاع شیرآلات دوش حمام

 

 

چگونه بهترین شیرالات حمام یا دوش را انتخاب کنیم؟

 

علم دوش حمام باید بسته به نوع استفاده آن برای افراد بلند قد مناسب باشد تا سرشان با دوش برخورد نکند و همچنین برای افراد کوتاه قامت به گونه‌ای باشد تا آب به شکل مناسبی بر روی سرشان ریخته شود. از این رو باید ارتفاع ۹۰ سانت تا یک متر را برای نصب شیر دوش در نظر گرفت رفت که با احتساب علمک حدود ۱۸۰ سانتی متر تا دو متر ارتفاع داشته باشد.

 

شیرآلات حمام ارزان و جذاب

 

چگونه بهترین شیرالات حمام یا دوش را انتخاب کنیم؟

 

کیفیت شیرآلات مورد نظرتان تابع قیمتی است که شما در نظر گرفته اید. یک شیر ارزان حمام هم می تواند جذاب و با کیفیت باشد. برندهای معتبر، مدل های متفاوتی از شیرآلات ارزان، با کیفیت و استاندارد را در سبد محصولات خود دارند. زمان انتخاب شیر حمام ارزان، می توانید با بررسی طراحی منحصر به فرد و گارانتی معتبر، بهترین شیر حمام را انتخاب کنید. ممکن است قیمت شیر حمام ارزان این حس را به شما منتقل کند که شیردوش مورد نظر کیفیت بالایی ندارد، این حس در حالتی که شیرآلات و دوش ارزان را بدون گارانتی خریداری نمایید، احتمالاً به یقین تبدیل می شود.

 

شیرآلات حمام یا دوش لوکس

 

چگونه بهترین شیرالات حمام یا دوش را انتخاب کنیم؟

 

شیر حمام لوکس وزن بالایی دارد اما در عین حال پر از ظرافت است. شیرالات دوش لوکس معمولاً مراحل تولید پیچیده تری را پشت سر می‌گذارند و به دلیل ابعاد و نوع طراحی، آرگونومی بهتری دارند. شیرهای اهرمی از این دسته می باشند، چرا که کار کردن با آنها راحت تر است.

 

بیشتر بدانید:شیرآلات طلایی ارزان

 

گارانتی معتبر شیرآلات حمام

 

چگونه بهترین شیرالات حمام یا دوش را انتخاب کنیم؟

 

معمولا بخشی از ارزانتر بودن برخی شیرالات و دوش اهرمی به نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش برمی‌گردد. ممکن است در نگاه اول یک شیرالات حمام ارزان حتی بدون گارانتی نیز انتخابی جذاب به نظر بیاید اما مشکل زمانی خود را نشان می دهد که پس از مدتی کوتاه شیر مخلوط دوش ارزان مذکور، دچار مشکل می شود و شما جز پرداختن هزینه تعمیر و یا تهیه مجدد شیرآلات حمام چاره دیگری ندارید. گارانتی معتبر شیر حمام خیال شما را از دردسرهای بعدی راحت می کند.

 

شیرالات دوش لوکس معمولاً مراحل تولید پیچیده تری را پشت سر می‌گذارند و به دلیل ابعاد و نوع طراحی، آرگونومی بهتری دارند.شیرهای اهرمی از این دسته می باشند.

 

نتیجه گیری

انتخاب شیرالات حمام همانقدر که اهمیت دارد می تواند گیج کننده نیز باشد. این راهنمای خرید شیرالات حمام می تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی نماید. شیرآلات و دوش ارزان قیمت نیز می توانند مانند شیرالات حمام لوکس با کیفیت و خاص باشد. برای شروع ابتدا بودجه خودتان را مشخص نمایید، مدل های متنوع و رنگ های مختلف شیرآلات را بررسی کنید و از گارانتی آنها مطمئن شوید تا در نهایت شیر مخلوط مورد پسند خود را از میان لیست نهایی انتخاب نمایید.
برای خرید شیرآلات باکیفیت و با دوام می توانید یه فروشگاه مدرن ساختمان مراجعه کنید. تنوع بی نظیری از انواع لوازم بهداشتی مورد نیاز آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی از برندهای معروف در این فروشگاه با قیمت های مناسب عرضه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *