بلاگ

بهترین روشویی کابینتی ایرانی

بهترین روشویی کابینتی ایرانی
5/5 - (2 امتیاز)

روشویی یکی از ملزومات اساسی سرویس بهداشتی است که مضاف بر کاربردهای بسیار حیاتی، نقشی تزئینی در ارکان ساختمان ایفا می کند.

امروزه روشویی‌ های موجود در بازار به صورت طرح ها و مدل‌هایی متنوع و توسط برندهایی مختلف تولید می‌ شوند؛ بنابراین وجود یک راهنما برای شناخت بهترین روشویی کابینتی ایرانی می تواند ما را در انتخابی بهتر کمک کند.

تفاوت روشویی معمولی و کابینتی

پیش از اینکه ببینیم بهترین روشویی کابینتی ایرانی چیست، بهترین است ببینیم که اصلا روشویی کابینتی چیست؟ به طور کلی دو روشویی داریم که یکی به صورت کابینتی است و دیگری معمولی.

روشویی معمولی در خانه اکثر ما وجود دارد اما روشویی کابینتی به نسبت جدیدتر است، فضایی درون خود دارد و سراغ آن را می توان در آپارتمان های مدرن گرفت. این روشویی ها نیز خود به دو صورت دیواری و پایه ای است.

ویژگی های بهترین روشویی کابینتی ایرانی

ویژگی های بهترین روشویی کابینتی ایرانی

وقتی صحبت از «بهترین» به میان بیاید، این صفت با خود مشخصه ها و ویژگی هایی به همراه دارد. روشویی یکی از ملزوماتی است که بیشترین سر و کار را با آب دارد. چه از لحاظ سیستم لوله درون و چه از لحاظ بدنه که به واسطه شست و شو با آب تماس پیدا می کند.

علاوه بر این وقتی قید ایرانی را هم به این بهترین روشویی اضافه کنیم، طبیعتا انتظارات مان به گستره وجهه بصری و محیطی محصول خواهد رسید. در ادامه بیشتر به ویژگی های بهترین روشویی کابینتی ایرانی خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید: مزایا و معایب شیرآلات توکار

بهترین روشویی کابینتی ایرانی چه جنسی دارد؟

زمانی جنس روشویی های سرویس بهداشتی از سنگ بود؛ فرقی هم نمی کرد سنگ مصنوعی باشد یا طبیعی. برای روشویی کابینتی اما داستان فرق دارد زیرا اینجا با ترکیبی از کمد و روشویی مواجه هستیم و قاعدتا بخش کمد یا کابینت را نمی توان از سنگ ساخت.

بنابراین بهترین روشویی کابینتی ایرانی آن است که مناسب ترین مواد اولیه برایش به کار رفته باشد و در این بین، PVC بهترین گزینه است. پس به سراغ روشویی ای بروید که مواد ساخت آن را پی وی سی تشکیل داده باشد.

اندازه بهترین روشویی کابینتی ایرانی

نکته دیگری که درباره بهترین روشویی کابینتی ایرانی به چشم می خورد، اندازه آن است. خوشبختانه برای این اندازه، استاندارد و معیارهایی وجود دارد.

برای یک روشویی کابینتی، عمق آن باید حدود ۴۰ تا ۵۵ سانتی‌متر باشد، همچنین ارتفاع استاندارد آن ۸۵ سانتی‌متر و طول آن نیز  ۴۰ سانتی‌متر به بالا است. در حقیقت پارامتر متغیر برای اندازه روشویی، طول آن است که بر حسب ابعاد سرویس بهداشتی تغییر می کند و به قول معروف دست صاحبخانه در انتخاب سایز مناسب باز خواهد بود.

بهترین روشویی کابینتی ایرانی از لحاظ زیبایی

بهترین روشویی کابینتی ایرانی از لحاظ زیبایی

بی شک روشویی یکی از المان های محیطی در سرویس بهداشتی است و به آن سر و شکل می دهد. برای معیار زیبایی بهترین روشویی ایرانی می توان فاکتورهایی همچون رنگ، طرح و کاسه روشویی را به میان آورد.

در این بین برخی از روشویی های کابینتی با کاسه توکار عرضه می شوند و کاسه برخی دیگر از نوع رو کار است. انتخاب روشویی با کاسه های روکار و از جنس کوتینگ به ویژه برای مکان های پابلیک همچون محل کار شما، زیبایی محیط را دو چندان کرده و با ظاهر مینیاتوری خود، چشم نوازی ایرانی آن را دو چندان می کند.

نکته پایانی

فاکتورهای دیگری را هم می توان برای بهترین روشویی کابینتی ایرانی بر شمرد؛ از جمله سنگی که بر روی کابینت قرار می گیرد دارای کیفیت و بدون درز باشد زیرا وجود درز سبب آب ریختگی به درون کابینت شده و استفاده از فضای درونی آن را بلا استفاده می کند.

همچنین این روشویی ها باید متناسب با اندازه سرویس بهداشتی شما باشند. وجود شیرآلات ضد زنگ، قابلیت ضد باکتری و در نهایت همخوانی طرح، سبک و رنگ نیز از جمله دیگر موارد در انتخاب بهترین روشویی کابینتی ایرانی است.

برای انتخاب روشویی کابینتی می توانید به بخش فروشگاه اینترنتی مدرن ساختمان مراجعه نمایید.

در این فروشگاه تنوع گسترده ای از روشویی به لحاظ برند، قیمت، طراحی و رنگ ارائه شده است.

قابل توجه است که کلیه محصولات این فروشگاه همگی از انواع با کیفیت ساخت شرکت های خارجی و داخلی هستند که با قیمت های شرکتی به مشتریان عرضه می شود.

برای مشاوره انتخاب روشویی کابینتی نیز می توانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت و یا از طریق گفتگوی آنلاین با کارشناسان مدرن ساختمان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *