اخبار, بلاگ

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی
5/5 - (1 امتیاز)

همیشه در هنگام خرید هر محصولی، این سوال در ذهن ما ایجاد می شود که کدام برند بهتر است؟ خارجی بهتر است یا ایرانی؟ جنس کدامیک بهتر است؟ آیا محصولی که میخرم، گارانتی دارد یا نه؟ و از این دست سوال‌ها. امروزه این ذهنیت در اکثر افراد جامعه وجود دارد که چون محصولات داخلی ارزانتر از نمونه‌های خارجی هستند پس حتما باید از برندهای خارجی خرید کنند و عدم آشنایی با محصولات داخلی باعث بی اعتمادی هر فردی خواهد شد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین و معتبرترین شیرآلات ایرانی آشنا کنیم.

 

طراحی شیرآلات ایرانی، همگام طراحی روز دنیا است و تنوع زیاد این محصول در تولیدات داخلی هر مشتری را با هر سلیقه‌ای مجاب به خرید می کند.

 

 

چرا باید شیرآلات ایرانی خرید؟

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

در سال های اخیر صنعت تولید شیرآلات ایرانی، پیشرفت قابل توجهی داشته است و حتی می توان ادعا کرد که این محصولات قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند که این پیشرفت را می توان شامل کیفیت و طراحی که دو فاکتور مهم در تولید هر محصولی است، دانست. اگرچه هنوز شیرآلات داخلی به طور کامل در تولید برخی قطعات داخلی مانند کارتریج که یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده یک شیر است نشده‌اند، اما نمی توان کیفیت بالای آنها را نادیده گرفت.

برندهای ایرانی همانند رقبای خارجی خود، از بهترین مواد و تحت استانداردهای روز دنیا محصولات خود را تولید می کنند که در ادامه به چند مورد از این نکات اشاره می کنیم:

در تمام برندهای معتبر ایرانی برای بدنه شیر از آلیاژ برنج، که از ترکیب دو فلز روی و مس بوجود می‌آید استفاده شده است زیرا این آلیاژ دیرتر اکسایش می یابد و وجود فلز مس در داخل این آلیاژ نیز خاصیت میکروب کشی به آن می دهد.

طراحی شیرآلات ایرانی، همگام طراحی روز دنیا است و تنوع زیاد این محصول در تولیدات داخلی هر مشتری را با هر سلیقه‌ای مجاب به خرید می کند.

درست بمانند نمونه‌های خارجی، در آبکاری برندهای معتبر شیرآلات ایرانی از دو روش متداول تکنولوژی آبکاری در خلاء (PVD) که به دلیل نوع ته نشین شده لایه آبکاری بر روی شیرآلات، بهترین و مقاوم ترین نوع آبکاری شیرآلات است و در رده بعدی آبکاری شیرآلات، آبکاری نیکل-کروم قرار دارد که قدیمی ترین و متداولترین نوع آبکاری بشمار میرود که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

 

بیشتر بدانید: نکات مهم درباره شیرآلات ساختمانی که باید بدانید

 

معرفی بهترین شیرآلات ایرانی

پس از صحبت درباره اینکه چرا باید به شیرآلات ایرانی در هنگام خرید توجه کنیم، حال به معرفی برندهای معتبر و پرفروش ایرانی می رسیم. همانطور که قطعا می‌دانید، خرید شیرآلات بمانند لباس نیست که فقط با دیدن شکل، رنگ و جنس آن اقدام به خرید آن کنید زیرا این محصولات بر خلاف ظاهرشان دارای قطعاتی هستند که نیاز به نظر کارشناسی دارند. تیم تخصصی مدرن ساختمان، با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب، اقدام به معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی کرده است که در تهیه این لیست نه تنها فاکتورهای طراحی، کیفیت و خدمات پس از فروش این برندها را بارزیابی شده است، بلکه نظرات شما مشتریان عزیر هم نیز مد نظر قرار گرفته است.

 

1- شیرآلات کسری

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

گروه کسری که از سال 1367 فعالیت در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی ساختمان را آغاز کرده بود، سرانجام در سال 1381 و پس از سالها تلاش و کسب تجربه در این زمینه، اقدام به تاسیس کارخانه شیرآلات بهداشتی کسری نمود. از مهمترین اصول و ارزش‌های گروه شیرآلات کسری، بهبود کیفیت محصولات، نوآوری مستمر و خدمات پس از فروش گسترده این شرکت صنعتی، موجب جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان شده است.

استانداردهای تولید و کنترل کیفیت گروه کسری، در بالاترین حد ممکن تعیین شده است و کلیه محصولات قبل از خروج از خط تولید، تحت سخت‌ترین آزمایشات قرار می‌گیرند. در حال حاضر گروه کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی در بیش از 150 طرح، رنگ و مدل مختلف پا را از مرزهای ایران فراتر گذاشته و یکی از مطرح‌ترین صادرکنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه می‌باشد و عرضه محصولات تولیدی این شرکت در کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا، گواه بر این موضوع است.

از دیگر عوامل مهم محبوبیت این برند تجاری، استفاده از خط آبکاری Pvd کوتینگ، آبکاری سه لایه مس، نیکل و کروم با ضخامت بیش از 15 میکرون و در آخر و مهمترین آن، پنج سال ضمانت محصول و پنج سال ضمانت بی قید شرط کارتریج سرامیکی شیرآلات می باشد. از نمونه محصولات پر فروش این برند ایرانی می توان شیر توالت کسری مدل آبتین سفید اشاره کرد.

 

2- شیرآلات راسان

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

این برند تجاری که زیر نظر مجموعه ماهسان پویا که در سال 1376 فعالیت خود را آغاز نمود، تولید می شود. رویکرد تولید محصولات این برند، استفاده از دانش و فناوری شیرآلات کشور آلمان بوده است. از دیگر برندهای این مجموعه نیز می توان به شیرآلات ماهسان اشاره کرد که این دو برند در کنار هم رقبایی جدی برای محصولات مشابه خارجی هستند.

این برند معتبر شیرآلات، شعار کیفیت، زیبایی و نوآوری خود را با طراحی و ساخت جدیدترین، زیباترین و در عین حال با کیفیت بالا به نمایش درآورده است. رعایت اصول استانداردهای ISO و استانداردهای بهداشت محیط باعث شده است که خروجی این کارخانه فقط محصولات با کیفیت و مرغوب باشد. شرکت ماهسان پویا با دارا بودن بیش از 2000 نماینده و عامل فروش در سراسر ایران یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی شیرآلات در ایران است. شیر توالت راسان مدل النا طلایی نمونه زیبایی از طراحی متفاوت و خلاقانه برند راسان است.

 

3- شیرآلات شودر

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

شیرآلات شودر، با شعار مهم بودن جزئیات و با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی در کنار استفاده از فناوری کشور آلمان، فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی، در سال 1370، آغاز کرد که ثمره این تلاشها باعث درخشش نام شودر در میان دیگر رقبا شده است.

شیرآلات شودر به پشتوانه طراحی آلمانی و تولید ایرانی توانسته است سطح کیفیت صنعت شیرآلات ایران را ارتقاء ببخشد و با تولید کارآترین، با دوام‌ترین، زیباترین و در عین حال با حفظ تناسب با نیاز مشتریان، گامی بلند را در عرصه تولید شیرآلات در کشور برداشت و توانست خود را به عنوان یکی از بهترین و پر طرفدارترین محصولات ایرانی معرفی کند. ست کامل شیرالات شودر ایمپرو کروم مات نمونه کاملی از طراحی حرفه ای و خلاقانه شودر برای تولید کلیه شیرآلات مورد نیاز منزل است.

 

بیشتر بدانید: مدل های مختلف روشویی و مزایا و معایب آنها

 

4- شیرآلات کی دابلیو سی

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

برند کی دابلیو سی از معروفترین و معتبرترین شرکتهای تولید کننده شیرآلات در دنیا است. شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران ( KWC IRAN )، که تنها نماینده رسمی برند سوئیسی KWC در خاورمیانه است، فعالیت خود را در سال 1380 و تحت لیسانس این برند معتبر آغاز کرد و باعث ارتقاء استاندارد ملی شیرهای ساختمانی و همچنین ارتقاء فرهنگ مصرف آب در کشور گردید.

طراحی‌های زیبا، مدرن و منحصر بفرد این برند معتبر جهانی باعث شده است که کمتر کسی اسم آن را در حوزه شیرآلات نداند. در حال حاضر شرکت KWC تولید کننده شیرآلات ساختمانی، شیرآلات ترموستاتیک  شیرآلات توکار، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات رنگی، شیرآلات چشمی و شیرآلات الکترونیکی میباشد. شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره KWC مشکی مدل زو نمونه ای از محصولات پرفروش این برند ایرانی است.

 

 

در هنگام خرید شیرآلات حتما به برند محصول مورد نظر و دارا بودن گواهی استاندارد و همچنین گارانتی نیز دقت کنید.

 

کلام آخر

برندهایی که نام برده شد مشهورترین برند‌های ایرانی بودند که جایگاه ویژه‌ای در صنعت شیرآلات ایرانی دارند اما قطعا شرکتهای معتبر دیگری که تحت استاندارد و تکنولوژی روز دنیا محصولات با کیفیتی تولید می کنند نیز وجود دارند.

قطعا در آینده شرکت هایی پیدا خواهند شد که در زمینه کیفیت و نوآوری، برندهای یاد شده را به چالش خواهند کشید که همین رقابت باعث ارتقاء سطح کیفیت محصولات ایرانی خواهد شد و مصرف کنندگان را از صرف هزینه های گزاف برای تهیه برندهای خارجی بی نیاز می کند.

فروشگاه اینترنتی مدرن ساختمان ارائه دهنده شیرآلات با کیفیت و از برند های معتبر داخلی و خارجی است. شما می توانید برای تهیه شیرآلات متناسب با سلیقه و نیاز خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *